کد خبر: ۳۲۴۶۹
image
 

بنابر اعلام دبیرخانه مرکزی چهارمین کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ (ایکلاپ 2017) مهلت ارسال مقالات به این کنگره تا پایان وقت اداری روز اول آذرماه امسال تمدید شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، چهارمین كنگره كلينيسين‌هاي دامهاي بزرگ (ايكلاپ 2017) را روزهای 20 و 21 بهمن ماه امسال در مرکز بین المللی همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

این کنگره که فرصت بسیار مغتنمی برای حضور فعال و مؤثر صاحب‌نظران، اندیشمندان، کلینیسین‌ها، دانشجویان و صاحبان صنایع مرتبط به منظور دستیابی و تبادل نظر و اطلاعات در خصوص آخرین دستاوردها و یافته‌های علمی در این حوزه است در روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه امسال مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار خواهد شد و در مراسم افتتاحیه آن از مقام شامخ علمی و عملی استاد دکتر محمود بلورچی تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

مامايي و بيماري‌هاي توليد مثل، بيماري‌هاي داخلي، ورم پستان و بيماري‌هاي مرتبط، لنگش و بيماري‌هاي اندام‌هاي حركتي و جراحی از محورهای چهارمین كنگره كلينيسين‌هاي دامهاي بزرگ (ايكلاپ 2017) اعلام شده است.

بنابر اعلام دبیرخانه مرکزی چهارمین کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ (ایکلاپ 2017) مهلت ارسال مقالات به این کنگره تا پایان وقت اداری روز اول آذرماه امسال تمدید شده و بر اساس مصوبه‌ى ستاد برگزاری کنگره و به منظور ارتقای سطح علمی و پربارتر شدن محتوای سخنرانی ها مقرر شده كه بیشتر سخنرانی‌ها در قالبِ "سخنرانی كليدى" توسط استادان، صاحبنظران و اندیشمندان برجسته ارایه شود و تنها تعدادى محدود از مقاله‌های ارسالی به دبیرخانه کنگره که بیانگر پژوهش‌های کاربردی نوین و روزآمد باشند توسط اعضاى كميته‌ى علمى كنگره به صورت سخنرانی عادی (١٢ دقیقه ای) پذیرفته خواهند شد که البته هیچگونه محدودیتی در پذيرش مقالات به صورت پوستر وجود نخواهد داشت.

شایان ذکر است، حضور و یا ارائه مقاله (به شرط حضور) در چهارمین كنگره كلينيسين‌هاي دامهاي بزرگ (ايكلاپ 2017) برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران امتیاز بازآموزی به همراه خواهد داشت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، نحوه ثبت نام و یا حضور در فضای نمایشگاهی می‌توانند به وب‌سایت این کنگره به نشانی www.iclap.ir مراجعه نمایند.

 
 
نظر شما
ادامه