کد خبر: ۳۲۴۹۴
 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از دریافت 205 هزار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خبر داد و گفت: سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی، وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی روز جمعه، 21 آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از دریافت 205 هزار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی خبر داد و گفت: سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی، وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی روز جمعه، 21 آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.

«دکتر حسین توکلی» اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون تعداد 452 هزار و 648 نفر شامل تمام داوطلبان سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال 95 از دیروز، سه‌شنبه 18 آبان‌ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی
www.sanjesh.org قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون‌های فوق باید حداکثر تا ساعت 24 روز پنجشنبه، 20 آبان به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با ارائه کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا ثبت‌نامی ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون خود، از کارت مذکور یک نسخه پرینت تهیه کنند و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز، چهارشنبه 19 آبان ماه از تعداد 452 هزار و 648 داوطلب تعداد 205 هزار داوطلب و یا به عبارت دیگر حدود 45 درصد از داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به تمام داوطلبان ثبت‌نام‌کننده برای شرکت در آزمون که تاکنون برای دریافت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نکرده‌اند، اکیداً توصیه می‌شود در این مدت باقی‌مانده و حداکثر تا ساعت 24 پنجشنبه، 20 آبان‌ماه برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش با توجه به پوشه‌های شغلی داوطلبان و برحسب مورد صبح یا بعدازظهر روز جمعه، 21 آبان جاری در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی، در صبح روز جمعه آزمون برای تعداد 213 هزار و 280 داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد 124 هزار و 456 نفر زن و مابقی مرد هستند. همچنین در عصر روز جمعه آزمون برای تعداد 239 هزار و 368 داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد 157 هزار و 527 نفر زن و مابقی مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: فرایند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت 8:30 دقیقه و نوبت بعدازظهر از ساعت 14 روز جمعه 21 آبان جاری آغاز می‌شود و درهای ورود به حوزه‌های امتحانی برای آزمون نوبت صبح راس ساعت 8 و برای آزمون بعدازظهر راس ساعت 13:30 دقیقه بسته خواهد شد. داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

توکلی تاکید کرد: برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه الزامی است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: در جلسه امتحانی به هر داوطلب دو بسته آزمونی ارائه خواهد شد. بسته اول حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی و بسته دوم نیز حاوی دفترچه آزمون تخصصی است.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: در این آزمون هر یک از داوطلبان به 100 سوال عمومی متناسب با گروه خوشه شغلی و در مدت 110 دقیقه و به سوالات تخصصی خوشه شغلی مربوط که در دفترچه شماره 2 آزمون چاپ شده است، در مدت 80 دقیقه پاسخ خواهند داد.
 
 
نظر شما
ادامه