کد خبر: ۳۲۴۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

فراخوان سازمان نظام دامپزشکی برای دریافت سؤالات، انتظارات، انتقادات، پیشنهادات و مطالبات صنفی اعضای این سازمان و انعکاس آن به متولیان دامپزشکی و دست‌اندرکاران ذی‌ربط در دولت، مجلس و قوه قضائیه تا تاریخ 21 آبان ماه تمدید شد.

روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، علت تمدید این فراخوان را استقبال خوب و درخواست‌های مکرر اعضای سازمان نظام دامپزشکی ذکر نموده است.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

فراخوان سازمان نظام دامپزشکی

در آستانه‌ی ورود به بیستمین سالگرد تأسیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

- مطالبات و توقعات شما از مسئولین و دست‌اندرکاران حوزه دامپزشکی کشور چیست؟!

 - عملکرد و فعالیت این سازمان از گذشته تاکنون را چگونه دیده‌اید؟!

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن 28 آبان‌ماه سالروز تأسیس سازمان نظام دامپزشکی، بر آن شده است که سؤالات، انتظارات، انتقادات، پیشنهادات و مطالبات صنفی اعضای محترم را دریافت و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منعکس نماید.

با تصویب طرح قانون تأسیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در مجلس محترم شورای اسلامی در تاریخ 18 آبان‌ماه 1376 و تأیید آن توسط شورای محترم نگهبان در تاریخ 28 آبان‌ماه همان سال، انتظار می‌رفت دور جدیدی از توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در حوزه حساس دامپزشکی به‌ویژه در ساماندهی فعالیت‌ها در ساماندهی بخش خصوصی و جلب همراهی و همیاری همگانی در مسیر تحقق اهداف عالیه دامپزشکی در عرصه سلامت و بهداشت عمومی جامعه آغاز و تحولات عمیق در خدمات رسانی و واگذاری امور تصدی‌گری بخش به اعضای مردمی صنف ایجاد شود.

می‌خواهیم بدانیم این توقعات تا چه اندازه محقق شده‌اند؟!

ما هم با شما موافقیم که میزان برآورده‌شدن توقعات بسیار کمتر از حد انتظار بوده است، اما به نظر شما کدام دلایل باعث این عدم کارایی و کیفیت لازم بوده است؟!

و اینک نقد و بررسی عملکرد سازمان نظام دامپزشکی و آسیب‌شناسی نقاط قوت و ضعف و تهدیدها و فرصت‌های آن در آستانه ورود به بیستمین سال تأسیس سازمان، می‌تواند مطالبات و انتظارات اعضای محترم را بهتر و گویاتر از هر زمان دیگر تبیین نموده و از این طریق یک نقشه راه جامع و آینده‌نگر را برای این سازمان ترسیم نماید. بدون تردید نقطه نظرات اعضای محترم می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های کلان سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در ساماندهی فعالیت‌ها در حوزه سلامت و بهداشت عمومی نقشی پررنگ داشته باشد.

اعضای سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا علاوه بر مطالبات گذشته خود که بارها آن‌ را از طریق تریبون‌ها و مجامع صنفی مختلف عنوان کرده‌اند، توقعات جدیدتری نیز دارند که بیان آن‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات آتی این سازمان مؤثر باشد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی قصد دارد با جمع‌آوری سؤالات، انتظارات، انتقادات، پیشنهادات و مطالبات صنفی اعضای محترم در زمینه‌های مختلف، صدای آن‌ها را به گوش متولیان و حرفه دامپزشکی کشور و دست‌اندرکاران ذی‌ربط در دولت، مجلس و قوه قضائیه برساند تا با تحلیل و بررسی آن‌ها زمینه‌ تحول جدی در مسیر حرکت سازمان نظام دامپزشکی فراهم شود.

از این رو شما عضو و مخاطب عزیز می‌توانید؛ دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با هرآنچه که در بالا بیان شد را طی 48 ساعت آینده از طریق پست الکترونیک سازمان نظام دامپزشکی به آدرس info@iranvc.ir یا از طریق عضو ادمین در شبکه مجازی تلگرام با عنوان @MDVETMED و یا با ارسال پیامک به شماره 30074928 ما را در تحقق این آرمان یاری فرمائید.

قطعاً تحلیل و برآیند نهایی این فرآیند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی به اطلاع همگان خواهد رسید.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد ساسانپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
با عرض سلام و احترام مجددا این مطلب را باتوجه به اهمیت آن برای بسیاری از همکاران شاغل در امر کارشناسی بازدید اماکن دامی قرار میدهم تا در این صفحه جدید نیز به درخواست سازمان نظام دامپزشکی در خصوص انتقادات و پیشنهادات و... پاسخ داده باشم
در راستای حفظ شان و منزلت دامپزشکی و با توجه به اینکه در خط مشی سازمان نظام دامپزشکی حمایت از اعضا وجود دارد
اینجانب به عنوان یکی از کارشناسان بازدید از اماکن دامی نظام دامپزشکی خواستار اجرای قانون طبق آیین نامه میباشم لذا با توجه به اینکه تعرفه های دریافتی از ارباب رجوع توسط کارشناسان کاملا در آیین نامه مشخص شده و ضمنا اخذ تعرفه جداگانه جهت صدور پروانه ها توسط نظام دامپزشکی نیز به طور کامل مشخص شده است.
حال آنکه درخواست نظام دامپزشکی در خصوص اخذ درصدی از مبلغ دریافت شده توسط کارشناس نظام و واریز به حساب نظام دامپزشکی در کجای آیین نامه ذکر شده ( و آیا وجاهت قانونی دارد ) ضمن اشاره به این مساله که حتی دریافت کامل این تعرفه ها نیز هنوز در شان درآمدی برای یک دامپزشک نمی باشد و در صورت اخذ این درصد توسط نظام ، تعرفه دریافتی از یک مهندس دامپروری شاغل در نظام مهندسی هم کمتر است و این خود باعث پایین آمدن شان دامپزشک و موقعیت اعضا خواهد شد ( لازم به ذکر است در اجرای این آیین نامه مشترک توسط نظام دامپزشکی و نظام مهندسی کشاورزی توسط اعضا نظام مهندسی کشاورزی چنین تعرفه ای پرداخت نميشود و آیین نامه به طور مشخص اجرا میگردد ).
در پایان خواهشمند است نسبت به حذف این درصد دریافتی از کارشناسان اقدام عاجل به عمل آید تا شاهد اعتماد و همدلی بیشتر در آینده بین اعضا خدمتگذار نظام دامپزشکی باشیم.
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
0
باسلام و خسته نباشید
ناشناس
|
Finland
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
نظام دامپزشکی هیچ کاری برای اعظائ خود نکرده و نخواهد کرد چون از خود ارادهای ندارد ماده19 =0 - رفاه =0 - حمایت از مصرف کننده مواد خام=0 - 000000
به نظر من تعطیل شدن این سازمان بهتر از فعال بودن ان است
نظر شما
ادامه