کد خبر: ۳۲۵۰۳
 

در جلسه هماهنگی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی، اهداف سازمان دامپزشکی در خصوص تأمین بهداشت عمومی جامعه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر مجید فلسفی منش» مسئول واحد بهداشت عمومی و نظارت بر فرآورده های خام دامی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در جلسه آبان ماه هماهنگی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی شهرستان اصفهان در محل سالن اجتماعات این شبکه، ضمن تشکر از عملکرد مسئولین برگزیده در حوزه سلامت فرآورده های خام دامی خواستار دقت بیشتر در اجرای مصوبات در این زمینه شد.

در این جلسه که دکتر مرادی سرپرست معاون سلامت اداره کل دامپزشکی و رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی نیز شرکت داشت، از ناظرین بهداشتی کشتار در روز عید قربان و همچنین از «دکتر حسن نصر» بعنوان مسئول فنی بهداشتی برتر کشور توسط وی و رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان و مدیر کشتارگاه اصفهان مرغ تقدیر و تشکر بعمل آمد.

همچنین دکتر مرادی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت مسئولین فنی بهداشتی استان خواستار دقت بیشتر در جهت ارتقاء سلامتی جامعه و با اشاره به برگزاری جلسات مکرر کمیته تخصصی قطعه بندی مرغ در ماه جاری نظارت دقیق و بیشتر در این زمینه را خواستار شد و گفت: کلیه مسئولین فنی بهداشتی باید هرچه سریعتر اطلاع رسانی کافی مبنی بر روند اجرا شدن مصوبات این کمیته را انجام داده و پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.

دکتر فلسفی منش نیز با اشاره به روند اجرایی اتصال سامانه سراسری راهداری و قرنطینه دامپزشکی خواستار اطلاع رسانی سریع و توجیه متصدیان واحدها و مالکین خودروهای حمل فرآورده های خام دامی در این موضوع شد.

همچنین دکتر فلسفی منش مسئول واحد بهداشت عمومی و نظارت بر فرآورده های خام دامی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان خواستار پیگیری واریز مطالبات معوقه واحدها در خصوص ماده 5 ذبح شرعی و ماده 14 درآمدهای عمومی دولت شد و از هماهنگی اداره بهداشت شهرستان اصفهان در مورد واکسیناسیون آنفولانزای انسانی برای پرسنل بهداشتی شاغل در کشتارگاه طیور این شهرستان خبرداد.

 
 
نظر شما
ادامه