کد خبر: ۳۲۵۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رییس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در استان هرمزگان ضمن ملاقات با همکاران ستادی این استان از روند عملکرد اداره قرنطینه و امنیت زیستی در اسکله شهید رجایی و آزمایشگاه کنترل و کیفی مواد غذایی و پایش باقیمانده ها بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، رییس سازمان، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی،رئیس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی، سرپرست دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور در سفر دو روزه به هرمزگان، از روند ترخیص انواع خوراک، مکمل، فرآورده های خام دامی و دارو و مواد اولیه دارویی از گمرکات استان بازدید کردند.

«دکتر محمد جانباز» مدیرکل ضمن خیر مقدم، با ارائه گزارشی از فعالیتهای اداره کل دامپزشکی هرمزگان، شهر بندر عباس را دروازه اقتصاد ایران برشمرد که مرکز مهم فعالیتهای اقتصادی و تجاری می‌باشد. این شهر در قسمت انتهایی خلیج فارس و در فصل مشترک شاهراه خلیج فارس و دریای عمان واقع گردیده‌است که نقش مهمی در زمینه صادرات و واردات کشور ایفا می‌کند و عملکرد اداره کل دامپزشکی هرمزگان را ملی بیان کرد.

وی گفت: اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان با تمام توان و امکانات محدود تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء سلامت جامعه و بهداشت عمومی بکار می گیرد.

«دکتر مهدی خلج» طی سفر به جزیره قشم از دو شرکت تولید و تکثیر بچه ماهی دریایی بازید و راهکارهای لازم در خصوص موارد بهداشتی و قرنطینه ای، و اخذ مجوز بهداشتی را عنوان کرد.

وی در نخستین روز سفر از اداره دامپزشکی شهرستان قشم بازدید و سرپرست اداره دامپزشکی قشم گزارشی از عملکرد ارائه داشت.

در دومین روز از سفر ریاست سازمان دامپزشکی کشور با هیئت همراه از ساختمان فنی در حال ساخت اداره کل دامپزشکی بازدید کردند.

دکتر خلج در ملاقات با کارکنان آزمایشگاه از بخش های مختلف آزمایشگاه کنترل کیفی و پایش باقی مانده ها بازدیدبه عمل آورد.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم بالای نمونه ها و اهمیت ویژه آزمایشگاه استان هرمزگان در سطح کشور برای تامین مواد مصرفی و دستگاه های جایگزین به منظور جلو گیری از اخلال در فعالیت آزمایشگاه هرمزگان آمادگی لازم وجود دارد.

وی لزوم توجه به مباحث تهیه دو سردخانه مجزا و جدا سازی آزمایشگاه شیمی از بخش های دیگر آزمایشگاه را مهم دانسته و آمادگی سازمان جهت پیگیری آموزش پرسنل آزمایشگاه و اعتبارات لازم و نیروی انسانی برای آزمایشگاه را اعلام کرد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور، آزمایشگاه کنترل و کیفی مواد غذایی و پایش باقیمانده ها اداره کل دامپزشکی هرمزگان را آزمایشگاه ملی بیان کرد و افزود: این اداره کل فعال، پرکار و با عملکرد مطلوب بوده و اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان را در سطح گسترده ملی دانستند.

دکتر خلج قول مساعدت های لازم سازمان دامپزشکی کشور، در جهت رفع کمبودهای موجود در بخش های آزمایشگاهی و قرنطینه ای اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان داد و مرزی بودن، اهمیت ویژه استان، بخش های آزمایشگاه کنترل کیفی و مواد غذایی و پایش باقیمانده ها و قرنطینه و امنیت زیستی استان هرمزگان را از اولویت های سازمان دامپزشکی کشور دانست.

در ادامه جلسه شورای معاونین با حضور کارشناسان ستادی و روسای ادارات دامپزشکی شهرستان با بیان نقطه نظراتی در خصوص وظایف و رسالت دامپزشکی و پیشنهادات در حوزه خدمات رسانی بهتر ارائه و ملاقات عمومی همکاران اداره کل دامپزشکی با ریاست سازمان دامپزشکی و ارائه مشکلات و نقطه نظرات برگزار شد.

در پایان رییس سازمان دامپزشکی کشور از تلاش و زحمات همکاران اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان تشکر کرد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
Seychelles
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
جدیدا باب شده توی جعبه های میگو 1.8 میگو با 200 گرم یخ میریزن و پول دو کیلو میگیرن
همشم صادر به دبی
آخه کم فروشی زشت نیست
ناشناس
|
Iraq
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
هزینه این سفر چند شد
مصلح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
خداوند به شما اجر بدهد
نظر شما
ادامه