کد خبر: ۳۲۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور از دامپزشکی بندر ماهشهر بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خوزستان، در این بازدید که با حضور «دکتر خالد خداویردی» و «مهندس زارع» مدیرکل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان و مدیر کل دامپزشکی خوزستان انجام گرفت، معاون توسعه مدیریت دامپزشکی استان و رئیس دامپزشکی ماهشهر نیز حضور داشتند.

آنتیک چی گفت: در این بازدید که از سایت های ضدعفونی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی صورت پذیرفت، روند اجرای پروژه قرنطینه ای صدور گواهی های حمل و نقل بهداشتی برای کامیونهای نهاده های دامی (سیستم برخط) و نحوه فعالیت مسئولین فنی مستقر در بندر امام خمینی (ره) بررسی گردید.

آنتیک چی افزود: در ادامه نیز از انبارهای نهاده های دامی بندر و کل مجموعه بندری بازدیدی صورت گرفت و از نزدیک در جریان روند نظارت های بهداشتی و قرنطینه ای اداره کل دامپزشکی در بندر قرار گرفتند.

آنتیک چی ادامه داد: بیش از 7 هزار دستگاه کامیون توسط اداره دامپزشکی شهرستان ماهشهر جهت کد رهگیری ثبت نام و اصلاحات مربوط به اطلاعات خوردویی و رفع عیوب و نواقص نیز همزمان انجام می گیرد.

یادآور می گردد که دامپزشکی ماهشهر در دو شیفت صبح و بعدازظهر آماده هرگونه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و اصلاح نواقص پیش آمده می باشد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
0
0
مسئولین دلسوز و کم توقع و کم حرف خوزستان به مثابه جهادگرانی هستند که با جان و دل و شبانه روزی کار میکنند خداوند حافظشان باشد و از گزند بدخواهان نجاتشان دهد .
نظر شما
ادامه