کد خبر: ۳۲۵۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه:
«محمد خدابخشی» گفت: متمرکز شدن تولیت نظام سلامت در وزارت بهداشت و ملزم شدن کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور تبعیت از خط مشی‌های این وزارتخانه با رای مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد ...
 

حکیم مهر - سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از متمرکز شدن تولیت نظام سلامت در وزارت بهداشت با رای موافق نمایندگان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «محمد خدابخشی» در تشریح نشست امروز (یکشنبه 23 آبان ماه) کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه، گفت: در جلسه امروز ادامه ماده 19 پیشنهادی دولت بررسی شد و در این میان پیشنهادات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز ارائه شد که به رای نمایندگان گذاشته شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقال شورای عالی بیمه سلامت و دبیرخانه متبوعش از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از پیشنهادات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بود با رای مخالف نمایندگان روبرو شد، ادامه داد: انتزاع سازمان بیمه سلامت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انتقال آن به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر پیشنهادات کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بود که به دلیل مخالفت نمایندگان، رای نیاورد.

تولیت نظام سلامت در وزارت بهداشت متمرکز می‌شود

وی تصریح کرد: متمرکز شدن تولیت نظام سلامت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ملزم شدن کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور تبعیت از خط مشی‌های این وزارتخانه از دیگر پیشنهادات ارائه شده بود که با رای مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با بیان اینکه بند دوم ماده 19 مبنی بر سطح بندی تمام خدمات تشخیصی - درمانی با نظر مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد، ادامه داد: بند پنجم ماده 19 مبنی بر اینکه برای ترغیب کارفرمایان و کارآفرینان بخش خصوصی و تعاونی به جذب نیروی کار جوان، کارفرمایانی که طی برنامه ششم توسعه نسبت به جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی با مدرک حداقل کارشناسی به صورت کاروزی اقدام کنند، از پرداخت سهم کارفرما بیمه بیکاری برای مدت دو سال از تاریخ شروع به کار معاف می باشند که آیین نامه آن نیز باید به تصویب هیات وزیران برسد، نیز تصویب شد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
تو شرایط فعلی که دامپزشکی زیرمجموعه وزارتخانه جهاد هست
این خبر چه سودی برای دامپزشکی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
متاسفانه حداقل 25 درصد تولیت سلامت در وزارت سیب زمینی پیاز است (وظایف دامپزشکی) و به قول خود وزیر محترم بهداشت وزرات بهداشت در بهترین شرایط فقط مسئولیت 30 درصد سلامت کشور را دارد.حالا هی قانون تصویب کنید. نمیدونم والله شاید دنیا داره اشتباه میکنه آدم یاد این مثل میفته " از یه بچه که گم شده بود پرسیدند بچه جون گم شدی گفت نه من گم نشدم مادرم گم شده" حالا شاید دنیا گم شده و ما نه!!!!!!!
نظر شما
ادامه