کد خبر: ۳۲۵۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
گوشت
 

ایران در نظر دارد به جای برزیل، گوشت گاو مصرفی خود را از منطقه آستاراخان روسیه تامین کند.

به گزارش ایسنا از رگنوم، «محمد مهدی کربلایی» مدیر عامل شرکت اتکا ایران گفت: ایران بازار مصرفی بالای گوشت قرمز دارد و در سال مجموعه ما بیش از ۲۰ تا ۳۰ هزار تن گوشت قرمز وارد می کند.

وی افزود: همچنین امکان صادرات دام زنده از روسیه به ایران وجود دارد زیرا فاصله دو کشور نزدیک و هزینه های حمل و نقل کمتر است.

به گفته این مقام ایرانی، بعضی قوانین و موانع حقوقی در آستارخان وجود دارد که با برطرف شدن آن امکان واردات گوشت به ایران مهیا می شود.

کربلایی اظهار کرد: آستاراخان دارای شرایط آب و هوایی خوبی برای کشت دانه های روغنی و غلات است که می تواند پس از تولید به ایران صادر شود.

 «الکساندر ژیلکین» فرماندار آستاراخان نیز گفت: ما تمامی امکانات خود را برای همکاری دوجانبه با ایران در اختیار شرکتهای ایرانی قرار می دهیم.

وی افزود: آستارخان مدت زیادی است که با ایران مراودات اقتصادی دارد که از جمله تاسیس شعبه بانک ایرانی، توسعه مشترک زیرساخت های بندر آستارخان و پروژه راه اندازی خانه تجارت ایران از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سالهای اخیر است.

در سال گذشته میلادی همکاری های اقتصادی ایران و آستاراخان روسیه بیش از ۴۷ درصد رشد را نشان می دهد .
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دامپزشک بخش خصوصی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
1
0
دیگه تمام دامپزشکان دولتی برزیل رو دیدند. حالا وقتش رسیده که به نوبت برن روسیه
خوش بگذره دوستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
چقدر تلخ و بی ادبانه و با نیش و کنایه سخن میرانید همکار بخش خصوصی از انگلستان شما که در کشور ملکه زندگی میکنید باید بدانید که اونور دنیا حتی حلوا هم برای مرده هاشون خیرات نمیکنن کاش اینقدر که برای همکاران بخش دولتی قاضی هستین بجای وکیل مدافع بودن برای خودتون کمی هم از بیرون نگاهی به ذات وجودیتون بندازید یا از همکاران بخش خصوصی که از این جور مسائل مطلع هستند جویا بشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
1
خود روسیه از برزیل گوشت وارد میکنه!
چطور می خواهد گوشت صادر کند؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
گوشت فقط هندی البته الان از افغانستان پاکستان هم گوشت وارد میشه
نظر شما
ادامه