کد خبر: ۳۲۶۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

روز پنجشنبه مورخ 95/8/27، دوره آموزشی «بیماری های تنفسی طیور با محوریت آنفلوانزای فوق حاد» با شرکت بیش از 50 نفر از کارشناسان بخش دولتی و خصوصی در اداره کل دامپزشکی استان کردستان برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این دوره ابتدا دکتر ورمقانی مدیر کل دامپزشکی استان و همکارانش از وضعیت طیور استان توضیحات لازم را ارائه کردند.

سپس دکتر جاویدی از همکاران دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور سازمان دامپزشکی ضمن تأکید بر اهمیت رعایت اصول امنیت زیستی در پرورش طیور صنعتی به سر فصل های اصول  biosecurity اشاره کرد و در این خصوص که در یک برنامه امنیت زیستی چه مسائلی را باید مد نظر قرار داد تا بتوان از ورود اجرام بیماریزا به یک مرغداری جلوگیری نمود، پرداخت.

سپس دکتر عبدالحمید شوشتری محقق نمونه کشوری و استاد بیماری های طیور از مؤسسه رازی بطور مبسوط در خصوص سندرم بیماری های تنفسی از جمله نیوکاسل، برونشیت و آنفلوانزا و ... مطالب علمی ارزشمندی ارائه نمودند و در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید.

لازم به یاد آوری است دکتر شوشتری چهارشنبه بعدازظهر در آزمایشگاه سرولوژی و ... طیور حضور پیدا کرده، به سؤالات همکاران آزمایشگاهی تشخیص بیماری های طیور پاسخ داده و راهنمایی های لازم را بعمل آوردند .
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
خیلی عالی
دکتر شوشتری از اساتید ممتاز هستند
همکار ستاد سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
0
آقای دکتر جاویدی از سرمایه های دامپزشکی هستند و زحمات فراوانی را متقبل شده اند و مدیر خدا ترس و با اخلاقی هستند
انشالله که همیشه سلامت باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
لطفا مدیر خدا ترس را شرح دهید یا اینکه اظهار دارید که این جمله بدون شرح خواهد بود
نظر شما
ادامه