کد خبر: ۳۲۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

به همت همکار گرامی «دکتر آراسب دباغ مقدم»، کانال تلگرام «علوم غذا و ایمنی مواد غذایی» آغاز به کار کرد.

در بخش معرفی این کانال آمده است:

با سلام و احترام خدمت اعضای محترم کانال، امروز جمعه بیست و هشتم آبان ماه ۱۳۹۵،‌ مقارن با سالروز تاسیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ایران، کانال علوم غذا و ایمنی مواد غذایی توسط اینجانب آراسب دباغ مقدم؛ دامپزشک متخصص علوم غذا و صنایع غذایی و دارای بورد تخصصی بهداشت مواد غذایی از دانشگاه تهران راه اندازی شد.

هدف از ایجاد این کانال، ارتقای دانش مواد غذایی کاربران و رساندن اطلاعات صحیح به ایشان می باشد. با توجه به انبوه اطلاعات مواد غذایی در شبکه های اجتماعی- که تعیین صحت و سقم آن برای عامه ی مردم غیر ممکن است- ضرورت راه اندازی این کانال در مقطع کنونی احساس گردید. امیدوارم برای همگان مفید باشد و استادان و همکاران متخصص نیز از راهنمایی های ارزنده ی خویش دریغ نفرمایند.

 

برای عضویت در این کانال مفید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://telegram.me/foodscienceandsafety

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دكتر همكار جغرافيايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
0
0
همكار گرانمايه ارجمند جناب آقاي دكتر دباغ مقدم
بدينوسيله از زحمات بي شائبه شما در راه اعتلاي بهداشت اين مرز و بوم به سهم خودم تشكر و قدر داني مي نمايم وجود بي بديل شما از زمان فارغ التحصيلي تا كنون تغييرات بسيار ارزشمندي را براي اين حرفه فراهم ساخته است تلاشهايتان در نشريه حكيم مهر ، سازمان نظام و دوره طلايي فعاليت هايتان در جامعه دامپزشكان فراموش ناشدني است و همچنين قدمهاي بزرگي كه در محل اصلي كار خود انجام ميدهيد باعث افتخار براي اين مرز و بوم است
نظر شما
ادامه