کد خبر: ۳۲۶۷۵
 

جلسه ای جهت پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در محل استانداری اصفهان تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد در محل مدیریت بحران استانداری، با حضور مهندس سروش، مسئول بخش آنفلوآنزای کشوری و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به همراه اعضای ستاد تشکیل گردید.

«دکتر شهرام موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با ارائه پاور پوینت، وضعیت آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را در ابعاد ملی و بین المللی تشریح کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان افزود: با اقدامات صورت گرفته و پایش و مراقبت فعال اداره کل و شبکه های دامپزشکی سطح استان اصفهان، این استان در حال حاضر عاری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان می باشد. لیکن با توجه به بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در 8 کشور اروپایی، هند و فلسطین اشغالی، لزوم آماده باش جهت پیگیری و مقابله با این بیماری را مهم قلمداد کرد.

در این جلسه اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، به تبادل اطلاعات پرداخته و نظرات خود را بیان کردند.

در پایان، مهندس شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استان نیز ضمن تاکید بر لزوم آماده باش کامل دستگاه های استانی، وظایف دستگاه‌های عضو ستاد آنفلوآنزا را تشریح و مصوباتی در این خصوص اعلام کرد.

 
 
نظر شما
ادامه