کد خبر: ۳۲۷۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور ار تجهیز قرنطینه های مرزی با هدف نظارت و کنترل بر روند ورود و خروج دام فرآورده های دامی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر مهدی خلج» بعد از ظهر چهارشنبه در جریان سفر به آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در آینده نزدیک تقویت و تجهیز قرنطینه ها در تمامی مرزهای کشور عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته با تجهیز قرنطینه های شرقی ورود عوامل بیماری زا به کشور به نحو چشمگیری کاهش یافته است.

خلج با بیان اینکه میزان ورود بیماریهای دامی با تجهیز قرنطینه های مرزهای شرقی کشور، کاهش یافته است اظهارداشت: آذربایجان غربی دارای قرنطینه های دامی در مرزهای بازرگان، پلدشت، سرو، رازی خوی، تمرچین پیرانشهر و کیله سردشت است.

رئیس سازمان دامپزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه قرنطینه مرز بازرگان با هدف کنترل و تسریع عملیات کنترل سلامت فرآورده های دامی تجهیز می شود افزود: همچنین قرنطینه رازی خوی با انجام رایزنی با طرف ترک و به نسبت حجم مبادلات در آینده نزدیک تجهیز خواهد شد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور آذربایجان غربی دارای ۹۶۸ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای عراق، ترکیه، آذربایجان غربی و جمهوری خودمختار نخجوان است گفت:هم اکنون بسترهای صادرات محصولات دامی، شیلاتی و دام زنده از استان به سایر کشورها فراهم است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
ریاست محترم سازمان کی امدند کی رفتند بهتر نبود به اداره کل هم میرفتند و خسته نباشید به کارکنان زحمتکش میگفتند چرا سری امدند و رفتند
بخش خصوصی
|
United States of America
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
متاسفانه مشکلات در استان فراوان و گوش شنوا کم است تبعیض در بین بخش خصوصی بیداد میکند بازرسین یا نمی ایند یا بی نتیجه است مبارزه با بیماریهای دامی سلیقه ای است مسیولین محترم سرگرم کارهای خودشون هستند ریاست محرمانه می اید و میرود عجب اوضاعی است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
بخش خصوصی را دریابید یا تعطیل کنید بخش دولتی را رقیب مراکز خصوصی کرده اند بهترست در مورد واکسن تب برفکی در بازارهای استان تحقیق و تفحص شود
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
0
عملکرد دامپزشکی .......... نیاز به تحقیق و تفحص دارد بخش خصوصی
نظر شما
ادامه