کد خبر: ۳۲۷۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

اولین جلسه کمیته دامپزشکان معین در خصوص آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به ریاست سرپرست معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تشکیل گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در ابتدای جلسه «دکتر مرادی» رئیس کمیته در خصوص اهمیت کنترل و پیشگیری ار آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان سخنانی ایراد کرد، تشکیل کمیته های دامپزشکان معین را اتفاقی میمون و مبارک خواند و خواستار همکاری دلسوزانه کمیته های دامپزشکان معین استان در این حوزه شد.

سرپرست معاون سلامت استان اصفهان همچنین با توجه به بیمه طیور که دو حالت اجباری و اختیاری دارد، خواستار همفکری و همکاری بیشتر اعضای جلسه در خصوص راهکارهای اطلاع رسانی بیماری های طیور به شبکه های دامپزشکی شد.

در ادامه «دکتر موسوی» دبیر جلسه به همراه «دکتر کردآبادی» سرپرست طیور اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به تبادل نظر با دیگر اعضای کمیته دامپزشکان معین در شاخه طیور در استان اصفهان پرداختند و بر لزوم داشتن دقت، سرعت، نظارت و تعامل و گزارش دهی هرچه بیشتر اعضا تاکید کردند.

در پایان، ضمن تدوین صورت جلسه ای، مقرر شد ضمن برگزاری جلساتی با فاصله زمانی کوتاه‌تر و بر اساس یک برنامه ریزی جامع و البته پویا میان اعضا، به شکل دهی نقش و جایگاه کلینیسین ها و همکاری آنها در اجرای گزارش دهی منظم و موثر، بیشتر و به صورتی پیگیرتر پرداخته شود.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
آفرين ،اين درسته،اتاق فکر بايد بخش خصوصي کنار بخش دولتي قراربگيره .
مرغدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
متاسفانه .......................................... چطوره در باره چگونگی کنترل خرید و فروش جوجه ومرغداری زنده بحث کنند بهتر بیماری کنترل میشه
پاسخ ها
ناسناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
صد البته اگر دست از ............ بردارن و به حرفه دامپزشکی بپردازن احتیاجی به این جلسات صوری نمی باشد
نظر شما
ادامه