کد خبر: ۳۲۷۶۸
 

مراسم تکریم و معارفه معاونان دانشجویی و آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام با حضور هیئت رئیسه، مسئول نهاد نمایندگی رهبری و رؤسا و معاونان آموزشی دانشکده ها دراين دانشگاه برگزارشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در این مراسم «دکتر محمد علی‌اکبری» رئیس دانشگاه ايلام ضمن خیر مقدم به همکاران با اشاره به کارنامه ارزشمند دکتر دانشفر استاد باسابقه دانشکده علوم پایه در مدت بیش از دو سال خدمت در مسئولیت معاونت آموزشی از نقش خوب وي در فراهم ساختن جذب دانشجو در رشته‌های جدید، جذب هیئت علمی، توسعه فعالیت‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی و خدمات ارزنده وي در هیئت جذب اعضاي هیئت علمی و هیئت ممیزه دانشگاه ايلام تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه ايلام با اشاره به تلاش موفقیت آمیز و تجارب ارزنده دکترنعمتی در توسعه فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و دانشجویی طی یک سال اخیر در حوزه معاونت دانشجویی، ضمن تشکر از قبول مسئولیت جدید در سمت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، گفت: امیدوارم با حضور ایشان شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.

دکتر علی‌اکبری گفت: برای دکتر عدالتی، همکار با تجربه و شایسته دانشگاه که مسئولیت معاونت دانشجویی را قبول کردند، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم استمرار فعالیت‌های خدمات حوزه دانشجویی را شاهد باشیم، با توجه به اینکه سطح خدمات دانشجویی خوشبختانه از سطح بحرانی به سطح مطلوبی رسیده، که با توان مدیریتی ایشان شاهد ارتقاي سطح خوب به عالی باشیم.

گفتني است «دکتر مصطفی نعمتی» معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ايلام دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی میکروبیولوژی و دکترای عمومی دامپزشکی است و می توان به سوابق مدیریتی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی استان ایلام، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، رئیس دانشکده پیرادامپزشکی و معاون دانشجویی دانشگاه ایلام اشاره کرد.

 
نظر شما
ادامه