کد خبر: ۳۲۷۷۶
 

چندسالی است که دانشجویان دانشگاه‌های مختلف اقدام به تهیه فیلم از کلاس‌های عملی درس‌های خود نموده‌اند. این فیلم‌های غیر حرفه‌ای می‌توانند تاثیر مثبتی بر فضای درسی دانشگاه‌ها داشته باشند و در آموزش هرچه بهتر و بیشتر موضوعات درسی دخیل باشند.

با توجه به این موضوع، اتحادیه انجمن های علمی-دانشجویی دامپزشکی ایران با همکاری انجمن علمی-دانشجویی آناتومی، جنین شناسی و تکنولوژی تولید مثل دامپزشکی دانشگاه تهران با مشارکت سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا و معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده دامپزشکی تهران «جشنواره فیلم های آموزشی 300 ثانیه ای انجمن های علمی-دانشجویی دامپزشکی ایران» را برگزار می کنند. این جشنواره در تاریخ 23 و 24 آذرماه 1395 در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

همان گونه که در عنوان جشنواره مشخص شده است، فیلم های مورد پذیرش در این جشنواره می‌توانند حداکثر 5 دقیقه (300 ثانیه) باشند. علاوه براین فیلم‌ها باید تولید شده توسط دانشجویان بوده و نباید از کلاس درس اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تهیه شده باشند.

این فیلم ها به صورت علمی، فنی و هنری داوری شده و در اختتامیه ی جشنواره که در 24 آذرماه و در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار می گردد، از برگزیدگان جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ی جشنواره به آدرس پست الکترونیکی fakhraborgheie@ut.ac.ir و یا آدرس تلگرامی telegram.me/AERTAsso تا 22 آذرماه می باشد.

این جشنواره در محورهای مختلف آموزش دامپزشکی برگزار می گردد که علاقه مندان به شرکت در این جشنواره جهت اطلاع از محورها و شیوه نامه ی آماده سازی و ارسال آثار می توانند به کانال جشنواره به آدرس telegram.me/VetFilmsFestival مراجعه نمایند.
 
 
نظر شما
ادامه