کد خبر: ۳۲۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جرم جدیدی به نام حیوان‌آزاری با حبس‌های سه ماهه تا دو ساله و جریمه 100 میلیونی، در لایحه حمایت از حقوق حیوانات تعریف شده است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد درویش» مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست درباره لایحه حمایت از حقوق حیوانات اظهار داشت: تاکنون دولت دو مرتبه لایحه حمایت از حقوق حیوانات را به دلیل اشکالاتی که گرفته بود، بازگردانده است و ما بعد از این اصلاحات دو مرحله‌ای دوباره لایحه فوق را به هیأت دولت ارسال کرده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر دولت در حال بررسی است و تا اخذ نظرات تمامی کمیسیون‌ها زمان خواهد برد.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: پس از تصویب این لایحه از سوی دولت، لایحه فوق به مجلس به منظور تصویب نهایی ارائه خواهد شد.

درویش بیان داشت: این لایحه نتیجه ساعت ها کار کارشناسی شده است.

وی درباره جزئیات لایحه حمایت از حقوق حیوانات تصریح کرد: بر اساس این لایحه که به صورت ماده واحده است، باید مجلس و دولت برای حیوان آزاری جرم جدیدی تعریف کند، جرمی که قبلا وجود نداشته است. 

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: بسته به سابقه تخلف در حیوان آزاری جریمه و حبسی برای او در نظر گرفته خواهد شد.

درویش در پایان گفت: حداقل سه ماه و حداکثر دو سال حبس با حداکثر جریمه نقدی به میزان 100 میلیون از جمله جزای افراد متخلف در جرم حیوان آزاری است که در این لایحه گنجانده شده است.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
1
چه عجب مجلس و مسئولین یه تکونی خوردن!!!!
نظر شما
ادامه