کد خبر: ۳۲۸۵۱
 

اولین جلسه دامپزشکان معین در حوزه دام بزرگ به ریاست «دکتر سیدرضا موسوی» و با حضور اعضای انجمن دامپزشکان معین استان اصفهان، در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی این استان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در ابتدای جلسه دکتر سید رضا موسوی، رئیس اداره  تشخیص و درمان  اداره کل دامپزشکی استان و دبیر جلسه ضمن خوش آمد گویی به دامپزشکان مدعو، از ظرفیت های علمی و عملی نیروهای خدوم دامپزشکی استان در حوزه دام ابراز خرسندی کرد و گفت: این اندوخته بالای علمی (در هر دو بخش دولتی و خصوصی) دامپزشکی استان اصفهان که از بزرگترین استان‌های کشور است، وظیفه سنگین تری بر دوش تلاشگران این عرصه می نهد.

موسوی بهره گیری از این ظرفیت انسانی و صندوقی از تجارب را در جهت اشاعه و پیشرفت علم دامپزشکی و سلامت جمعیت دامی از مهم ترین اهداف تشکیل این انجمن خواند و به بیان اهداف کوتاه و بلندمدت فعالیت این انجمن پرداخت.

وی همچنین بر نقش این انجمن در آسیب شناسی منطقه تاکید کرد و از اعضا خواست تا نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کنند و نظرات و پیشنهاداتی پیرامون نقشه راه این تشکیلات ارائه شد.

«دکتر وحید مقدس» رئیس اداره بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی به بیان توضیحاتی درباره مشکلات موجود، عوامل، دلایل و راهکارهای مورد نظر پرداخت و گفت : تلاش ما بر این است تا از اسلحه های در دست کنونی بهترین نتایج را حاصل کنیم.

در پایان با جمع بندی مباحث عنوان شده، تصمیماتی جهت شروع با قدرت و هدفمند فعالیت این انجمن و همچنین ارتباط اعضا با یکدیگر و با کلینسین های استان و ... به تصویب رسید.
 
 
نظر شما
ادامه