کد خبر: ۳۲۸۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

در دیدار رئیس سازمان نظام دامپزشکی و معاون قوه قضائیه، دو طرف بر ایجاد شعب تخصصی شوراهای حل اختلاف دادگستری در سازمان نظام دامپزشکی به توافق رسیدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی با «حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی» معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف در محل قوه قضائیه دیدار و با وی به گفت و گو پرداخت.

بر اساس این گزارش در این دیدار که صبح امروز در محل قوه قضائیه برگزار شد، دکتر صفری به حضور و نقش پررنگ و بی‌مانند اعضای سازمان نظام دامپزشکی در خدمات رسانی به حوزه بهداشت و درمان و همچنین صنایع و مشاغل بزرگ تولیدی، خدماتی و مراکز علمی و تحقیقاتی در کشور اشاره کرد و گفت: این حضور گسترده درگیری‌های ناخواسته‌ای را با مسائل حقوقی و قانونی برای آنان به همراه داشته است که بعضاً روند رسیدگی کیفری و حقوقی به این مسائل در محاکم دادگستری و نیز رسیدگی به پرونده‌های انتظامی در سازمان نظام دامپزشکی زمانبر بوده و موجب نارضایتی و دلسردی طرفین پرونده شده است.

در پایان این دیدار و با توجه به تجربه موفق قوه قضائیه در راه‌اندازی شوراهای حل اختلاف و دستآوردهای آن مقرر شد؛ با همکاری و مشارکت سازمان نظام دامپزشکی و قوه قضائیه، شعب تخصصی شوراهای حل اختلاف دادگستری مرتبط با حرفه دامپزشکی برای اولین بار در کشور ایجاد شود که در نوع خود یک موفقیت بزرگ برای دامپزشکی و گامی مهمی در راستای تسهیل انجام خدمات مربوطه برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی و بهره‌برداران از خدمات آنان است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
................. فاتحه نظام دامپزشکی رو خوندند .رحم الله ....
منتطر زندانی شدن دامپزشکان و توهین به انان در محاکم قضایی به خاطر یک جرم صنفی باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
شان تشکیل هیئت بدوی تخلفات سازمان نظام دامپزشکی بررسی تخصصی تخلف صنفی دامپزشکان توسط خود انان و حفظ شئون دامپزشکان است که کارشان به محاکم قضایی نرسد که با این تفاهم این حرمت هم از بین رفت .
مرحبا به ابن تفکر
دکتر سلطانی منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
ورود قوه قضاییه به مسایل دامپزشکی فاجعه است. چطور این همه انسان بر اثر خطاهای پزشکی در بیمارستان تلف میشوند ولی همچین برنامه ای نیست؟ اونوقت ما باید در مقابل قشر قدرتمند و ثروتمند دامدار و مرغدار زندان هم برویم و احکام قضایی دریافت کنیم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
مگه پزشکان از دامپزشکان بالاترند؟
یکبار هم ما پیشرو باشیم و نظام پزشکی از نظام دامپزشکی الگو بگیره!
نظر شما
ادامه