کد خبر: ۳۲۸۷۱
 

کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار پس از انتقال لاشه دام غیر قابل مصرف و بیمار به چاه دفن لاشه و طی کردن مراحل معدوم سازی، متوجه خروج لاشه دام بیمار توسط دامدار متخلف شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از چهل ماه نیوز، هفته گذشته در بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار کارشناسان این نهاد با انجام آزمایشات لازمه متوجه غیر قابل مصرف بودن یک از دام های کشتار شده در کشتارگاه می شوند، که بلافاصله با طی کردن مراحل قانونی دستور دفن لاشه این دام از سوی شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار صادر می شود.

کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار پس از انتقال این لاشه به چاه دفن لاشه و طی کردن مراحل معدوم سازی و رفتن از محل متوجه خروج لاشه دام بیمار، توسط دامدار متخلف می شوند.

دامدار متخلف پس از خروج دام بیمار از چاه که به روش های خاص توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی با ریختن آهک درون چاه معدوم می شود، اقدام به شستن دوباره لاشه می کند.

در پی این اقدام شبکه دامپزشکی رشتخوار نیز با مطرح کردن تخلف صورت گرفته از سوی این دامدار و ارائه گزارش این تخلف به دادسرای شهرستان، فرد متخلف شناسایی و جهت بررسی و پیگیری این تخلف صورت گرفته پرونده این فرد متخلف توسط دادسرای شهرستان رشتخوار حال بررسی می باشد.

مطلب فوق به تایید اداره شبکه دامپزشکی شهرستان رشتخوار رسیده است.
 
 
نظر شما
ادامه