کد خبر: ۳۲۸۷۶
 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از سال 90 تاکنون اعتبارات قطره چکانی به آزمایشگاه دامپزشکی رسیده است که این موضوع باعث شده تا این پروژه تنها 50 درصد پیشرفت در فاز اول داشته باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم محصولات دامی استان را تضمین و تایید کنیم، 12 آزمایشگاه مرکزی و شهرستانی داریم که در این راستا جزو استان های موفق هستیم.

وی با تاکید بر اینکه داشتن آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی از الزمات تجارت بین المللی است، گفت: این پروژه طی سال های گذشته 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی ادامه داد: از لحاظ بودجه ای این پروژه از ردیف هایی اعتباری خوبی برخوردار بوده است که اگر تخصیص پیدا می کرد، امسال این آزمایشگاه به اتمام می‌رسید که امسال هم اعتباری به میزان یک میلیارد و 900 میلیون تومان دیده شده است.

دکتر رفیعی پور با تصریح اینکه اگر اعتبارات سال جاری آزمایشگاه به استان می رسید، 85 درصد آزمایشگاه پیشرفت می کرد، گفت: از سال 90 تاکنون اعتبارات قطره چکانی به آزمایشگاه دامپزشکی رسیده است که این باعث شده است تنها 50 درصد پیشرفت در فاز اول داشته باشد.

وی تاکید کرد: با عنایت ویژه استاندار امیدواریم این آزمایشگاه امسال به بهره برداری برسد، چراکه با راه اندازی این آزمایشگاه می توان هزینه و زمان تولید محصولات دامی در استان را کاهش داد از این رو تولیدات استان مقرون به صرفه شده که این به نفع تولیدکننده است.

 
 
نظر شما
ادامه