کد خبر: ۳۲۹۳۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

رئیس نظام دامپزشکی استان کردستان گفت: 820 نفر عضو نظام دامپزشکی کردستان هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر عابد نمدی» عصر روز گذشته در نشست هماهنگی رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با مسؤولان ستادی دامپزشکی استان کردستان اظهار کرد: در حال حاضر 820 نفر عضو نظام پزشکی استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در استان کردستان 945 پرونده صادر شده و 855 پروانه بهره‌برداری داریم.

رئیس نظام دامپزشکی استان کردستان همچنین از برگزاری 32 دوره آموزشی در استان خبر داد و تصریح کرد: نشریه «بانوک» نخستین نشریه دامپزشکی استان است که تاکنون یک شماره آن به چاپ رسیده است.

نمدی با اشاره به نقش اعضای سازمان نظام دامپزشکی در خدمات‌رسانی به حوزه بهداشت، درمان و صنایع و مشاغل بزرگ تولیدی، خدماتی و مراکز علمی و تحقیقاتی خاطرنشان کرد: تأسیس سازمان نظام دامپزشکی در 28 آبان ماه سال 76 نقطه عطفی در تاریخ دامپزشکی ایران است.

وی افزود:‌ مجلس شورای اسلامی و نظام قانون‌گذاری ایران با تصویب تاسیس سازمان نظام دامپزشکی پذیرفتند که برای دامپزشکان نیز مانند پزشکان، باید سازمان نظام‌مند مستحکمی شکل بگیرد که خوشبختانه امروز در سراسر کشور و استان با عضویت تعداد قابل قبول در حوزه‌های تعریف شده فعالیت گسترده‌ای دارد.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
سلام
تمامی این 945 پروانه توسط شخص آقای دکتر نمدی صادر شده است که جای تشکر فراوان دارد!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
انتظار است رییس محترم نظام دامپزشکی استان توضیح می دادند در این سالها چه اقداماتی انجام داده اند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
0
ما ضمن تشکر از زحمات دکتر نمدی تقاضا داریم توضیح دهند کارشناسی صدور پروانه ها توسط چه شخص یا اشخاصی انجام شده است؟در آمد حاصل از آن چقدر بوده و کجا هزینه شده
تشکر از مدیر مسول حکیم مهر
در استان کردستان هیچ هماهنگی بین نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی وجود ندارد و این باعث لطمه به حرفه دامپزشکی شده است. در دوره مدیریت قبلی اداره کل دامپزشکی این تعامل در بالاترین حد ممکن بود اما متاسفانه مدیر کل جدید دامپزشکی کردستان در روزهلی ابتدایی رییس نظام دامپزشکی که مسول اداره آبزیان اداره کل بود را برکنار و این آغاز تنش و ضرر به حرفه دامپزشکی شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
با سلام
البته در رابطه با مورد ذکر شده توسط دوستان درخصوص درآمد کارشناسی های صورت گرفته صحبت بسیار است و متاسفانه تقریبا همه از این امر مطلع اند با اینحال از مقام محترم ریاست نظام دامپزشکی کل استان تقاضامندیم که؛ نه 820 نفر بلکه 8 نفر، شما چه اقدامی سازنده برای این تعداد عضو انجام داده اید!!!!؟ برگزاری 32 دوره آموزشی؟ بنده و سایر افرادی که در این دوره ها به اجبار شرکت کردیم دیدیم و ایمان داریم این دوره های فوق العاده بی کیفیت صرفا جهت کسب درآمد برای شما و دوستانتان بود.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
سلام
از مدیر سایت حکیم مهر تقاضا دارم مصاحبه ای با رییس نظام دامپزشکی کردستان تنظیم نمایند و از ایشان سوالات اسن 820 نفر عضو را بپرسند ...................................
نظر شما
ادامه