کد خبر: ۳۲۹۴۰
 

دفترچه آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 18 روز گذشته منتشر شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر فرهاد حسین زاده لطفی» معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر برگزاری مستقل آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1396 توسط دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش سال تحصیلی 97-96 گفت: دفترچه این آزمون از ساعت 18 روز 17 آذرماه سال 1395 در آدرس  www.azmoon.org قابل دسترسی می باشد .

وی گفت:  ثبت نام نیز به محض انتشار دفترچه در همین سامانه انجام می شود .

به گفته دکتر حسین زاده، آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در 8 بهمن سال جاری برگزار خواهد شد. آزمون کارشناسی ارشد 28 الی 30 اردیبهشت 96 خواهد بود و این ثبت نام تا روز 27 آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت .

حسین زاده لطفی با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر لزوم انتشار دفترچه آزمون پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی و برگزاری آزمون به صورت مستقل توسط دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کلیه داوطلبان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در آزمون سال 96 می بایست در سامانه  www.azmoon.org ثبت نام کنند .

به گزارش ایسنا، این خبر در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با ایسنا با اعلام اینکه ثبت نام آزمون دکتری 96 از ساعت 14 روز 16 آذر آغاز شده گفت: داوطلبان از روز سه شنبه 16 تا دوشنبه 22 آذرماه فرصت خواهند داشت نسبت به ثبت نام در آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کنند .

 
 
نظر شما
ادامه