کد خبر: ۳۲۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
وزیر جهاد کشاورزی:
«محمود حجتی» افزود: بازرگانان و تجار واردکننده محصولات کشاورزی و دامی، حتماً توجه کافی به منافع داخلی کشور داشته باشند ...
 

حکیم مهر - وزیر جهاد کشاورزی گفت: ورود دام زنده از مرزها و انتقال آن به شهرهای کشور، خط قرمز سازمان دامپزشکی کشور است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «محمود حجتی» امروز در حاشیه نشست با فعالات اقتصادی بخش خصوصی سیستان و بلوچستان، با تاکید بر این مطلب افزود: بر همین اساس قرنطینه محصولات دامی و کشاورزی در مناطق مرزی ضروری است و لازم است تا تجار و بازرگانان برای حفظ منافع داخل کشور به این نکته توجه داشته باشند.

حجتی گفت: ایران تولیدکننده عمده برخی از محصولات کشاورزی در منطقه است که بی توجهی به قرنطینه این محصولات می تواند آسیب جدی به کشور وارد کند.

حجتی ورود دام زنده از مرزها و انتقال آن را به شهرهای کشور، خط قرمز سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد و گفت: تجار می توانند دام زنده را وارد کشتارگاه های مرزی کنند و پس از قرنطینه و ذبح، گوشت آن را بسته بندی و به بازارهای داخل کشور عرضه کنند.

وی افزود: وزارت جهادکشاورزی با همکاری استانداری سیستان و بلوچستان آمادگی بازاریابی گوشت کشتار شده این استان را در سایر نقاط کشور به خصوص شهرهای بزرگ دارد تا هم کمکی برای تجار شود و هم با حذف واسطه ها، محصول ارزانتر در بازار مصرف عرضه گردد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
آقا شب برید جاده پاکدشت تا ببینید قاچاق دام چه خبره !!!
نظر شما
ادامه