کد خبر: ۳۲۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: طرح معاینه دام و طیور در سطح استان مرکزی اجرایی شد که در این راستا معاینه بیش از ۶ میلیون طیور در استان انجام گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر سیدکمال سجادی» با اشاره به اقدامات مجموعه دامپزشکی در هشت ماهه سپری شده اظهار داشت: در هشت ماهه نخست سال 95 بیش از 6 میلیون قطعه طیور در سطح استان مرکزی توسط تیم دامپزشکی استان معاینه و تحت معالجه قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری‌ها و ایجاد خسارات عظیم، طرح معاینه دام و طیور استان مرکزی اجرایی شده است و به دنبال اجرای آن تاکنون بیش از 6 میلیون قطعه طیور و 40 هزار راس دام در استان مرکزی معاینه شده‌اند.

سجادی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 6 میلیون و 171 هزار قطعه طیور و تعداد 40 هزار راس دام تحت معالجه، آزمایش، جراحی و کالبد شکافی قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره دارو و درمان دامپزشکی استان مرکزی تصریح کرد: تعداد یک هزار و 460 مرکز تحت نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی مورد بازدید قرار گرفته‌اند، همچنین تاکنون تعداد 40 پروانه اشتغال تمدید و تعداد 5 مورد ابطال شده است.

سجادی ادامه داد: در راستای تایید و تشخیص بیماری‌های دامی، این اداره‌کل کیلینیک مرجع دامپزشکی را با دارا بودن تجهیزاتی کامل در استان مرکزی تاسیس کرده است.

وی عنوان کرد: به دنبال تاسیس کلینیک مرجع دامپزشکی استان مرکزی، تاکنون تعداد مراجعات به درمانگاه‌های بخش خصوصی و دولتی اداره‌کل دامپزشکی استان حدود 11 هزار و 202 مورد به ثبت رسیده است.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
چرا ..........؟
نظر شما
ادامه