کد خبر: ۳۲۹۶۴
 

نشستی به منظور فرآوری صحیح روده اورژینال در کشتارگاه های دام کشور و کاهش مخاطرات ناشی از حمل روده غیر اورژینال بر سلامت دام و بهداشت عمومی، روز شنبه 20 آذر ماه در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، نشست هم اندیشی با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، انجمن کشتارگاه های صنعتی دام کشور و روسای ادارات نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی ادارات کل استانهای گلستان، مازندران، گیلان، البرز، سمنان، قم، مرکزی و تهران در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

«دکتر عباس عباسی» مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور بر اهمیت کشتارگاههای دام در تامین گوشت سالم و همچنین بهداشت عمومی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشتارگاههای دام کشور بیاناتی را ایراد نمودند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با توجه به ساختارهای کنونی کشتارگاههای صنعتی و سنتی دام کشور، کارگروهی مشترک متشکل از انجمن کشتارگاههای دام کشور، انجمن صادر کنندگان روده و دفتر نظارت راهکارهای مناسب دستیابی به فرآوری روده اورژینال و اصلاح شیوه نامه مربوطه را مورد بررسی قرار دهند.

 
 
نظر شما
ادامه