کد خبر: ۳۲۹۷۸
 

 «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور و هیات همراه به اتفاق «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان البرز، روز شنبه 20 آذر ماه از واحدهای مرغداری سطح شهرستان کرج بازدید نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در بازدید صورت گرفته از واحدهای نگهداری و پرورش طیور تخمگذار سطح شهرستان کرج، دکتر صفری ضمن تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و تولید کنندگان تخم مرغ سراسر کشور گفت: تمامی واحدهای تولید تخم مرغ بایستی وفق ضوابط و دستورالعملهای سازمان دامپزشکی عمل نموده و نسبت به بهینه سازی شرایط مرغداریها و بروز سازی موارد بهداشتی اقدامات لازمه را اعمال نمایند .

وی افزود: در دنیای امروزی صنعت و سیستم های جدید مرغداری در خدمت مرغداری ها بوده و بایستی مرغداران از این ظرفیت ها در جهت تولید بهتر و بهینه نهایت استفاده را بنمایند و همچنین رعایت شرایط و ضوابط بهداشتی کامل در جهت جلوگیری از شیوع بیماریهای حاد تنفسی در مرغداری ها الزامی بوده و در صورت عدم رعایت، مرغداران خسارات جبران ناپذیری را متحمل خواهند شد .

در این بازدید دکتر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان البرز نیز ضمن قدردانی از حضور ریاست سازمان نظام دامپزشکی کشور در البرز، بر لزوم همکاری بیشتر نظام دامپزشکی و ادارات کل دامپزشکی در نظارت بر مراکز و واحدهای تولید تخم مرغ و پرورشی تاکید نموده و اظهار امیدواری نمود در آینده جلساتی در خصوص ساماندهی مرغداریهای قدیمی برگزار گردد .

گفتنی است در پایان دکتر صفری و هیات همراه از یکی از کارخانجات تولید مکمل و خوراک دام واقع در هشتگرد نیز بازدید بعمل آورده و از بخش های مختلف تولیدی این واحد فعال که توسط بخش خصوصی اداره می شود دیدن نمودند .

 
 
نظر شما
ادامه