کد خبر: ۳۳۰۰

حکیم مهر -  همزمان با شبهای قدر صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، ثبت نام از متقاضیان سفر به عتبات عالیات را آغاز کرد.

محافظ همراه کاروان، اتوبوس‌های جدید مجهز به ایرکاندیشن که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، پرواز العراقیه، نزدیکترین و بهترین هتل‌های نزدیک به حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) و بسیاری ویژگی‌های دیگر از خدمات تور زیارتی عتبات عالیات نظام دامپزشکی است.

ارائه اصل گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، 4 قطعه عکس 3×4 زمینه سفید و از یک نگاتیو (عکس‌ها حداقل باید مربوط به سه ماه گذشته باشند)، امضای توصیه نامه، واریز هزینه تور به حساب شماره  21/20030881  بانک ملت شعبه  از مدارک مورد نیاز و همراه شدن با کاروان عتبات عالیات است.

بنا بر اعلام صندوق تعاون و رفاه ، کاروان زیارتی سازمان نظام دامپزشکی به مقصد نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین در ماه‌های مهر و آبان امسال اعزام خواهند شد.

نخستین گروه از اعضای سازمان که مشتاق زیارت بارگاه مطهر امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان هستند، پایان مهر ماه امسال به کشور عراق اعزام می‌شوند.

آن دسته از علاقمندان به زیارت کربلای معلی و نجف اشرف که به هر دلیلی همراهی با این کاروان برایشان میسر نیست می‌توانند برای شرکت در کاروان زیارتی روز عرفه "عتبات عالیات" برنامه‌ریزی و ثبت‌نام کنند و امسال دعای پر فیض "عرفه" را همصدا با زوار و عاشقان ابا عبدا... الحسین (ع) در جوار حرم ملکوتی سالار شهیدان (ع) و حضرت عباس (ع) زمزمه کنند.

از آنجا که ظرفیت این تورها محدود است اولویت اعزام با افرادی است که ثبت نام خود را تکمیل کنند.

واحد گردشگری صندوق تعاون و رفاه از متقاضیان شرکت در تور زیارتی عتبات عالیات درخواست کرده هنگام ثبت نام مدارک خود را کامل تحویل دهند.

متقاضیان سفر به عتبات عالیات باید حداقل یک ماه قبل از سفر واکسن مننژیت تزریق کرده باشند.

برای مشاهده اصول ایمنی سفر اینجا کلیک و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 61061127-021 تماس حاصل نمایید.

کربلا 1389/7/30 

مبلغ کل

پیش پرداخت

اقساط در پنج قسط 

9/000/000

4/000/000

1/000/000

کربلا روز عرفه بمدت شش روز

مبلغ کل

پیش پرداخت

اقساط در پنج قسط 

10/000/000

5/000/000

1/000/000

 

نظر شما
ادامه