کد خبر: ۳۳۰۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

اعضای هیأت مدیره کانون ایثارگران دامپزشکی در دیدار با «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی، خواستار حرکت تمامی اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی در مسیر تقویت انسجام و همگرایی در این خانواده بزرگ و اثرگذار شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار بحث‌های روز حوزه دامپزشکی از جمله وجود برخی ناهماهنگی‌ها در فعالیت‌های نهادهای دولتی و غیر دولتی دامپزشکی، وجود بیکاری‌های گسترده در بین دامپزشکان و فارغ‌التحصیلان سایر رده‌های دامپزشکی و عدم تأمین حقوق صنفی این اقشار در عرصه‌های مختلف مطرح شد.

هیأت مدیره کانون ایثارگران دامپزشکی در این دیدار تأکید کردند؛ تقویت همدلی‌ها و صمیمیت‌ها تنها از طریق افزایش ارتباط و برگزاری نشست‌های مشترک بین تمامی اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی و تبادل نظرات حرفه‌ای و کارشناسی بین آن‌ها امکانپذیر است.

«دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات دلسوزانه اعضای کانون ایثارگران دامپزشکی و تلاش آنان برای ارتقاء جایگاه دامپزشکی، به منزلت رفیع دامپزشکی در تأمین بهداشت عمومی و تضمین سلامت مواد غذایی با منشأ دامی اشاره و تأکید کرد: اگر کوچکترین نارسایی در کنترل و مبارزه با بیماری‌هایی که دامپزشکان مسئولیت مبارزه با آن‌ها را بر عهده دارند به وجود بیاید، به خصوص بیماری‌های خطرناکی همچون آنفلوانزای فوق حاد در طیور و تب برفکی در دام‌ها، می‌تواند مخاطرات بهداشتی گسترده و هزینه‌های اقتصادی سنگین را به همراه داشته باشد و حتی بر روی امنیت روانی جامعه اثر سوء بگذارد، بنابراین همه ما تکلیف داریم به مسئولیت خطیر خود در قبال مردم و کشور فکر کنیم و تمامی توان‌های خود را در کنار یکدیگر قرار دهیم تا بتوانیم به خوبی از سنگر بهداشت و سلامت جامعه دفاع کنیم.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
سلام
مبارک باد آغاز به کار وفعالیت این کانون،گویا درآستانه انتخابات شاهد ظهور وبروز تشکل های خلق الساعه خواهیم بود
مصطفی قلاوند
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
تصویر یک ارتباط گرم رو نشون میده ولی یک چیز ناراحت کننده است، تلفن های همراه...
موفق باشید
ناشناس
|
Brazil
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
اولا که کسی که باش ملاقات داشتید ....................... دوما این تشکل هم شده محل .................. سوما به اسم ایثارگران به کا م دیگران است
نظر شما
ادامه