کد خبر: ۳۳۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی جامعه دامپزشکان ایران تفاهم‌نامه‌ای برای "بیمه مسئولیت حرفه‌ای دامپزشکان" با بیمه آسیا به امضا رسید تا بر اساس آن شرایط مناسبی برای دامپزشکان به وجود آید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه دامپزشکان ایران، با مذاکرات صورت گرفته میان جامعه دامپزشکان ایران، تمامی دامپزشکان دارای پروانه فعالیت از سازمان نظام دامپزشکی می‌توانند از تسهیلات بیمه آسیا برای "بیمه مسئولیت حرفه‌ای دامپزشکان" بهره ببرند.

این تفاهم‌نامه شرایطی مناسب از نظر پرداخت حق بیمه جامعه دامپزشکان ایران فراهم‌ می‌آورد. با توجه به این که کلیه دامپزشکان دارای پروانه فعالیت از سازمان نظام دامپزشکی، در زمان صدور یا تمدید پروانه موظف به ارائه بیمه مسئولیت حرفه‌ای دامپزشکان با موضوع مرتبط با مجوز فعالیت شدند، بیمه آسیا با ارائه تسهیلاتی مناسب شرایط ویژه برای این امر را فراهم آورده است.

بیمه آسیا هفت طرح متنوع یک ساله را در این زمینه در نظر گرفته که به شرح زیر است:

 

همچنین دامپزشکان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های 88209951 – 88209952 88209953 تماس حاصل فرمایید.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Spain
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
http://www.tehranva.ir/archive/intnews/731

جواب این اعتراض ما چی شد مثل اینکه همه این وسط به فکر خودشون هستند خجالت هم خوب چیزیه به خدا دوره و زمونه جوری شده که طرف تو روت لبخند میزنه و خنجر رو از پشت فرو میکنه تو کمرت مگه ما اعتراض نکردیم که این ادا بازیا جمع بشه بابا نخواستیم برامون تسهیلات و رفاه بیارین
نظر شما
ادامه