کد خبر: ۳۳۰۳۳
 

اولین روز از جشنواره فیلم‌های آموزشی ۳۰۰ثانیه‌ای انجمن‌های علمی-دانشجویی دامپزشکی ایران با پخش بخش نخست فیلم‌ها به صورت حقیقی در دانشکده‌ی دامپزشکی دانشگاه تهران و به صورت مجازی در کانال آپارات جشنواره آغاز گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، نمایش فیلم‌ها حاکی از مشارکت وسیع دانشکده‌ها و انجمن‌های علمی-دانشجویی کشور در این جشنواره می‌باشد. فیلم‌هایی از دانشکده‌های دامپزشکی تهران، شهید باهنر کرمان، لرستان، آزاد شبستر، آزاد کازرون، دانشگاه فناوری‌های نوین آمل و... پخش شدند. مخاطبین فیلم‌های پخش شده در روز اول جشنواره در دانشکده‌ی دامپزشکی دانشگاه تهران، دانشجویان سال‌های مختلف دکتری عمومی و تخصصی دامپزشکی، اساتید بخش‌های مختلف و مخاطبین مرتبط دیگر بوده و در کانال آپارات جشنواره نیز فیلم‌ها به پخش عمومی و سراسری رسیده‌اند .

طبق اعلام روز گذشته‌ی روابط عمومی جشنواره مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار تا ۲۶ آذرماه، دبیرخانه‌ی جشنواره همچنان در حال پذیرش آثار می‌باشد .

دومین روز از جشنواره فیلم‌های آموزشی ۳۰۰ثانیه‌ای انجمن‌های علمی-دانشجویی دامپزشکی ایران با پخش فیلم‌ها در  LCD عمومی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و افزوده‌شدن دیگر فیلم‌ها به کانال آپارات جشنواره ادامه پیدا کرد. به گفته‌ی روابط عمومی جشنواره، استقبال مخاطبین از جشنواره کاملا رضایت‌بخش بوده و آثار بسیاری از دانشکده‌ها و کلینیک‌های دامپزشکی سرتاسر کشور همچنان در حال ارسال به دبیرخانه‌ی جشنواره می‌باشند .

بر طبق تاریخ معین‌شده، امروز، آخرین روز برگزاری جشنواره بود و از این پس آثار وارد فاز نهایی داوری می‌گردند. اما با توجه به بازبودن اکانت دبیرخانه برای دریافت آثار تا ۲۶ آذرماه و بر اساس آخرین تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری جشنواره، بارگزاری فیلم‌های ارسالی تا آخرین روز مهلت ارسال آثار، تدریجاً در کانال آپارات جشنواره ادامه خواهد داشت.

کانال آپارات جشنواره :http://www.aparat.com/jashnvare_film_amoozeshi


نظر شما
ادامه