کد خبر: ۳۳۰۹۱
تعداد نظرات: ۴۷ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» افزود: پس از از ارسال نامه دکتر عباسی، برخی کشتارگا‌ه‌ها از دادن حقوق به مسئولین فنی بهداشتی سرباز زده‌اند ...
 

حکیم مهر - رسیدگی و پیگیری اجرای ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی دومین دستور کار بیست و هفتمین جلسه شورای مرکزی نظام دامپزشکی بود که با حضور «دکتر مسعود هاشم زاده» معاون تشخیص و درمان و «دکتر عباس عباسی» مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور در این جلسه همراه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی در ابتدای این دستورکار، طی سخنانی به سفرهای استانی خود در سراسر کشور به خصوص سفرهای اخیر به استان‌های کردستان و مرکزی اشاره کرد و گفت: مشاهده فعالیت مشقت بار و مظلومانه اعضاء و همکاران دامپزشک شاغل در بخش خصوصی باعث تأسف و شرمندگی است، چراکه مسئولین فنی بهداشتی در اقصی نقاط کشور در خیلی از موارد  با دریافت حقوق اولیه 500 تا 800 هزار تومان در ماه مشغول به کار هستند و حتی دیده می‌شود که آنهایی هم که کمی بیشتر و در حدود ماهی 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرند نیز چندین ماه است که هیچگونه دریافتی نداشته‌اند.

امتناع کشتارگاه ها از پرداخت حقوق مسئولین فنی در پی ارسال نامه دکتر عباسی

وی اظهار داشت: در سفر اینجانب به استان مرکزی، آقای دکتر میرزایی رئیس نظام دامپزشکی استان اعلام کرد پس از ابلاغ نامه دکتر هاشم زاده معاون محترم تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی مبنی بر لزوم عقد قرارداد کارفرمایان با مسئولین فنی بهداشتی با مشارکت نظام دامپزشکی، در چندین کشتارگاه در سطح استان بالاجبار مسئولین فنی بهداشتی جذب شدند اما جالب است که یکی از آنان اظهار داشته است که بر اساس اطلاعاتی که در دست دارد این ابلاغ به زودی لغو می‌شود و اجباری به عقد قرارداد با مسئولین فنی بهداشتی وجود ندارد که در کمال تعجب دیدیم که ظرف مدت تنها یک هفته این اتفاق رقم خورد و نامه دکتر عباسی مبنی لغو بخشنامه دکتر هاشم زاده و اعلام شرایط جدید صادر شد که این موضوع باعث شد برخی کشتارگا‌ه ها از دادن حقوق به مسئولین فنی بهداشتی به مدت چند ماه سرباز بزنند.

کمیته ماده 76 جایگاه برای ملغی کردن ماده 19 ندارد

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کمیته ماده 76 اشاره کرد و گفت: اینجانب به هر استانی که سفر می‌کنم با این سؤال روبرو می‌شوم که ماجرای این کمیته ماده 76 چیست؟ چرا مباحث دامپزشکی در این کمیته مطرح می‌شود؟ آیا کمیته ماده 76 می‌تواند آیین‌نامه و یا دستورالعمل‌های مربوط به حوزه دامپزشکی از جمله ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی را ملغی کند؟ که بنده در پاسخ این توضیح را می‌دادم که خیر کمیته ماده 76 چنین جایگاهی ندارد و فقط شرایط و ضوابط مخل کسب و کار را بررسی و موارد پیشنهادی خود را برای اصلاح موارد مورد نظر به دولت اعلام می‌کند.

کارفرمایان دیگر حاضر نیستند هیچگونه قراردادی را با مسئولین فنی و بهداشتی به امضاء برسانند

وی گفت: این قضیه چنان در نزد همکاران نمود پیدا کرده که می‌پندارند کارفرمایان همه دست در دست هم داده‌اند و کمر همت به نابودی دامپزشکی بسته‌اند. ما باید نگاه‌مان را به این مقوله عوض کنیم! ما درواقع با کارفرمایان و صاحبان صنایع مشکلی نداریم! ذکر این خاطره در اینجا خالی از لطف نیست که بگویم در اوائل حضور بنده در پست ریاست نظام دامپزشکی، تولیدکنندگان و کارفرمایان استان قزوین دعوتی از اینجانب برای حضور در یک جلسه مشترک به جا آوردند و در آن جلسه درخواست داشتند که با توجه به سابقه شما در حمایت از تولید در زمان حضور در ریاست جهاد کشاورزی استان قزوین، اجازه دهید که به جهت سهولت کار حقوق مسئولین فنی توسط اتحادیه پرداخت شود و خود کارفرمایان مستقیم درگیر این موضوع نشوند که ما آن زمان با احترام با این درخواست موافقت کردیم. حال با کمال تأسف می‌بینیم که از آن نقطه به اینجا رسیده‌ایم که در همان استان قزوین دیگر امروزه کارفرمایان حاضر نیستند هیچگونه قراردادی را با مسئولین فنی و بهداشتی به امضاء برسانند.

سازمان دامپزشکی کشور همکاران شاغل در حرفه دامپزشکی را استثمار کرده است!

دکتر صفری در ادامه این مباحث خطاب به دکتر هاشم زاده خاطرنشان کرد: به عقیده بنده این سازمان دامپزشکی کشور است که همکاران شاغل در حرفه دامپزشکی را استثمار کرده است! سازمان محترم دامپزشکی با صراحت آمارهایی در خصوص نظارت بر فرآورده‌های مختلف، کارخانه‌های دارویی، آزمایشگاه‌ها و انجام واکسیناسیون‌های مختلف ارائه می‌دهد، که در واقع تمامی این آمارها حاصل بهره‌مندی استثمارگونه از واکسیناتورهای بخش خصوصی است، به طوری‌که امروز در نقاط مختلف کشور می‌بینیم که واکسیناتور خانم با درآمد اولیه ماهی 500 هزار تومان مشغول به کار است، مسئول فنی مرکز جمع آوری شیر ماهی 800 هزار تومان! مسئول فنی کشتارگاه هم با 30 شب فعالیت در واحد کشتارگاهی ماهی 1 میلیون تومان! وضع در داروخانه ها هم با وجود تعرفه ای که در سال 92 آئین نامه آن را تصویب کردیم بدتر از این است.

انتقاد از مسکوت گذاشتن تعرفه‌های جدید از سوی سازمان دامپزشکی

وی درخصوص اوضاع مراکز واکسیسناسیون نیز خطاب به نمایندگان سازمان دامپزشکی حاضر در جلسه گفت: اگر سازمان دامپزشکی تعرفه‌های جدید را قبول نداشت باید موارد اختلاف را با نظام دامپزشکی درمیان می‌گذاشت و نهایتاً اعلام می‌کرد که این موضوع با دخالت وزیر جهاد کشاورزی ختم شود، نه اینکه موضوع را بدون هرگونه دلیل موجه 6 ماه مسکوت گذارند و ما مجبور شویم با تعرفه سال 93 انجام کار را به استان‌ها ابلاغ نماییم.

از جفایی که بر دامپزشکی کشور رفته است، شرم دارم!

پس من اینجا به تمامی همکاران اعلام می‌کنم که نباید راه را اشتباه برویم، مشکل دامپزشکی از درون خودمان است! سازمان محترم دامپزشکی کشور گزارش افتخارات خود را بر پایه تلاش و فعالیت همکارانی قرار می‌دهد که با مشقت و سختی فراوان مشغول به کار هستند! چرا باید یک مسئول فنی با مشقت با حقوق اندک در کشتارگاه کار کند آنوقت سازمان دامپزشکی با افتخار بگوید که من بر کشتارگاه‌ها نظارت کامل دارم؟! بنده به عنوان رئیس سازمان نظام دامپزشکی از جفایی که بر دامپزشکی کشور رفته است، شرم دارم! پرسش این است که مگر نه اینکه در ماده 21 قانون سازمان دامپزشکی کشور، این سازمان متولی نظارت بر حسن عملکرد دامپزشکان است؟ آیا با چنین امنیت شغلی می‌توان چنین حسن عملکردی داشت؟ دستورالعمل ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی مگر چیزی خلاف این امر است؟

نمی‌دانیم سیاست واقعی سازمان دامپزشکی کشور در خصوص ماده 19 چیست

دکتر صفری تأکید کرد: بالاخره باید تکلیف این ماده قانونی روشن شود! ما نمی‌دانیم سیاست واقعی سازمان دامپزشکی کشور در این خصوص چیست؟ اگر واقعا نمی‌توانیم از حقوق مسئولین فنی بهداشتی و امنیت شغلی‌شان دفاع کنیم پس بهتر است که به مسئولین فنی بهداشتی بگوییم که اصلا نباشند! بگذارید این افراد بیکار باشند تا حداقل بتوانند صدای خود را بگوش دیگرانی برسانند که گوش شنوایی برای آنان دارند.

دکتر عباسی به دلیل انجام فعالیت‌های مغایر با منافع صنفی و ضربه زدن به بخش خصوصی باید از جلسه اخراج شود

پس از پایان صحبت‌های رئیس سازمان نظام دامپزشکی، دکتر اخوان فر دیگر عضو شورای مرکزی به حضور دکتر عباسی در نشست شورای مرکزی اعتراض کرد و خواستار خروج ایشان از جلسه شد.

وی در سخنان خود که با حمایت دیگر اعضا همراه بود، گفت: دکتر عباسی به دلیل انجام فعالیت‌های مغایر با اهداف و منافع صنف دامپزشکی و ضربه زدن به پیکره بخش خصوصی شأن حضور در این جلسه را ندارد و باید از این جلسه اخراج شود.

ترک جلسه از سوی دکتر عباسی و دکتر هاشم زاده

دکتر عباسی نیز در عکس‌العملی سریع نسبت به این موضع‌گیری و بدون هیچ گونه صحبتی نشست را ترک کرد که متعاقب این حرکت دکتر هاشم زاده نماینده تام الاختیار سازمان دامپزشکی نیز به دلیل اعتراضات مطرح شده از سوی سایر اعضاء شورای مرکزی، جلسه را ترک کرد که این اتفاق با واکنش شدید حاضرین همراه شد.

اعضای شورای مرکزی چنین اعلام داشتند که خروج نماینده تام‌الاختیار سازمان دامپزشکی که از اعضای اصلی شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی است قابل توجیه نیست و ایشان باید به عنوان نماینده سازمان دامپزشکی از عملکرد این سازمان در قبال ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی دفاع می‌کرد.

اعضای شورای مرکزی نظام دامپزشکی در انتهای جلسه خواستار گزارش کتبی این ماجرا به وزیر جهاد کشاورزی و درخواست اقدام صریح ایشان درخصوص ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی شدند.

 
 
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
2
بلاخره هم انگاری یکی حرف دل ما را زد اون روزی که آفتاب بود و اداره دامپزشکی ملزم کرده بود به بستن قرارداد مسول فنی این وضع اوضاعمون بود وای به حالا که شب تاره و یک مدیر کل دامپزشکی میاد اینطوری همکارا خودشو تو بخش خصوصی میاره پائین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
2
متشکریم متشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
3
با این حساب جناب دکتر سازمان نظام دامپزشکی چه کاره است؟سازمان دامپزشکی علاوه بر استثمار بخش خصوصی دربحش دولتی هم انگیزه ی کار را در نیروهایش کشته است.خلاصه اینکه باید درب سازمان ونظام را .......... بگیرند.
ناشتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
4
1
سازمان نظام دامپزشکي عرضه برگزاري يک انتخابات رانداشت بهتره وجود نداشته باشه،حداقل سازمان مارا يک جايي برا کار معرفي کرد که حداقل بيکارنباشيم ،اما نظام چي ،تازه ما بايد حقوق کارکنانش را بديم ،يه سوزن بخودتون بزنيد يه جوال دوز به سازمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
3
سازمان دامپزشکی که به اعداد و ارقام میبالید و فخر میفروشید. اینها نتیجه زحمات ما است.شما همکار ما هستید.لطفا دست از استثمار ما بردارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
4
صحبتهای دکتر صفری جای تقدیر داره که حرف دل همه همکارای بخش خصوصی رو زد.
وباید بگم که متاسفم برای سازمانی که خون همکارای شاغل تو بخش خصوصیش رو تو شیشه کرده.
استثمار شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
چرا حکیم مهر خبر دیشب خود را حذف کرد؟ و چرا خبر امروز نظام را به طور نصفه و ناقص منتقل کرده است؟ لطفا توضیح دهید
پاسخ ها
حکیم مهر
| Germany |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
با سلام و احترام،
با توجه به اینکه روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی در خبری رسمی محتوای مذاکرات انجام شده در جلسه شورای مرکزی روز گذشته را منتشر نموده است، لذا شایسته دیدیم، خبر قبلی را با متن دقیق مذاکرات جایگزین نماییم.
در خصوص ناقص بودن خبر امروز نیز پوزش می خواهیم و به علت اشتباه فنی رخ داده بود که اصلاح شد.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
2
چرا این مسائل را از طریق شکایت و پیگیری از دیوان عدالت حل نمی کنند با دعوا مشکلات به وجود آمده از طرف سازمان دامپزشکی حل نمی شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
تازه واي به حال اعضاي ساير رده كه بدون ديده شدن استثمار شدن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
اجناب آقای دکتر صفری باسلام همگان میدانند از نظر حقوقی وقتی سازمان یا اتحادیه وغیره طبق قانون پروانه کاری برای فردی صادر میکنند درمقابل کار ان فرد مسئول است درمورد دامپزشکی هم اگر صادر کننده پروانه که بیشتر سازمان دامپزشکی این پروانه هارا صادر کرده است اگر تعهدی درمورد پروانه های کاری صادره در لاین های مختلف دامپزشکی ندارد بطور کلی صدور پروانه را بپا یان رسنده شود هر دامپزشک باهمان مدرک دکترا خود بدنبال کار باشد چون از نظر حقوقی جرمی مرتکب نمیشود ودیگر وقت گرانبهای سازمان دامپزشکی ونظام دامپزشکی هم گرفته نمی شود وهر دامپزشکی روابط عمومی وسوادش بیشتر بود گلیم خودش را در این راه بمانند سایر مشاغل بدون پروانه از آب بیرون خواهد کشید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
1
سازمان دامپزشکی لیاقت دفاع از جایگاه دامپزشکی را ندارد و از سطح علمی بخش خصوصی عقب مانده است . کل اختیارات باید به بخش خصوصی و نظام دامپزشکی منتقل شود، سازمان دامپزشکی یک سازمان درمانده و فسیل است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
3
از زحمات دکتر صفری کمال تشکر را داریم.
به نظر بنده تنها راه حل باقیمانده شکایت از سازمان دامپزشکی هستش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
2
.................................... مسئول این استثمار و اوضاع وخیم دامپزشکی و بهداشت جامعه ........... بوده ،نه تنها از جلسه،باید از دامپزشکی اخراج شود
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
2
اگه سازمان نظام تو اجرای ماده ۱۹ برای خودش کیسه ندوخته بود ماده ۱۹ اجرا شده بود این نظام است که مترصد نشسته در هر کاری یه تور بندازه ماهی بگیره
یکی بگه درصد از حقوق مسولین فنی برای نظام یعنی چی
خوبه که دکتر صفری اون روی سکه رو هم بگه
استثمار یعنی سهم بری از حق مسولین فنی که زجر کشیده و کار کنند و سازمان نظام خرجشو دربیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
نکته دقیقا همینجاست لطفا همکاران محترم مسائل رو سطحی نبینند سازمان نظام چشم به کمیسیون خودش از حقوق مسئول فنی دوخته و اصرارش هم دقیقا به همین دلیل است
دامپزشک 83
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
نمیدونم چرا ولی بالاخره یکی از مسئولین پیدا شد که حرف راست (البته بخشی از آن را) بزند
اجرای طرح های واکسیناسیون با تعرفه سال 93 و واستسمار کردن بخش خصوصی وفخر فروشی سازمان دامپزشکی با آمار و ارقام آن واقعا شرم آور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
استسمار؟؟؟
یه کم مطالعه کن
دامپزشک دولتی
|
United States of America
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
1
احسنت به شرفتون. اگر مثل مرد پای صنفمون بایستیم میتوان معضلات را حل کرد
ناشناس
|
Japan
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
متاسفانه در استان ما بیشتر کارمندهای اداره دامپزشکی هر کدام مجوز نیمه وقت دارند.مجوز نیمه وقت درمانگاه ک همه قرارداد ها با مرغداری ها را دارند.مجوز نیمه وقت ازمایشگاه دامپزشکی.حتی بعنوان مسول فنی .در صورتی که طبق قانون، دکتر دامپزشک تمام وقت می تواند مسول فنی باشد.تعداد مجوزهای نیمه وقت بیشتر از تمام وقت ها است و این یعنی نابودی بخش خصوصی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
جانم انتخابات و .......................، چه جوری گربه مرده را زنده می کنه!!!!!!!
ناشتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
اگه رييس سازمان دامپزشکي کشور شدم ظرف يکماه تشکيلات دامپزشکي را در مجموعه جهاد کشاورزي تلفيق ميکنم تا نظام دامپزشکي مشکلات را بهتر حل کند.اين شهامت فقط از من برمياد.
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
کمی بیشتر توضیح میفرمایید جناب دکتر ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
........ اول بره ... نظامو جمعو جور کنه که 8ماه بیمه منو .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
بله اين فرار به جلو است ممكنه دوباره انتخابات بشه وبعضي نياز دارند تاثيرگذار باشند و چه چيزي مهمتر از بخش خصوصي در اين زمان كه سازمان مشغول مبارزه با انفلوانزاي پرندگان است اين اظهارات رياست نظام باعث تفرقه ميشود كاش ريس نظام مثل پزشكي پشت بخش دولتي بود نه در مقابل ان ومهمتر اينكه اگر حمايت بخش دولتي در برخي استانها نباشه ريس نظام جايي براي نشستن نداره بهتره اقاي ريس متحد باشيم
نام آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
2
.........ترین ارگان در کشور سازمان دامپزشکی است... وضعیت دام و دامپزشکی کشور گویای این مطلب هست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
1
1
درود بر دكتر صفري تنها راه مذاكره با وزير و حضور دامپزشكان در وزارتخانه مي باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
2
خیلی جالبه بعضی ها اینقدر مغز هایشان بسته است صحبت از نقش سازمان دامپزشکی در مبارزه با انفولانزا تاثیر گذار میدانن مثلا سازمان کجا قرار گرفته با کدام کارشناسان با کدام بودجه با کدام همت درموقع درگیری چندر صد کارمندان ادارات با گروهای در گیر همکاری دارن سازمان از همه چیز غافله اگر بخش خصوصی نباشد خدا میدانه چه اتفاقاتی برای تولید کنندگان میفتد
مسئول بهداشتی
|
United States of America
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
1
درود بر شجاعت و شهامت دکتر صفری
واقعا لیاقت دارید.
درود بر شما
شرم بر .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
1
ناشناس 29 /9 سازمانی همه چیز را مخفی میکند ، سازمانی که بودجه نمیتواند بگیرد سازمانی که پیش وزارت یک وجب برش ندارد سازمانی که ذلیل است دیگر چه تفرقه ای کار از این کار ها گذشته است ، دکتر صفری بدعت خوبی گذاشت ، یاشاسین صفری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
1
بیخیال!!!!!! .................. کار خوبی نیست!!! جناب دکتر با تلاش و همت خودتو بکش بالا و نشون بده بفکر دامپزشکایی!!!! نه اینکه به این و اون ایراد بگیری ..............!!! ............ شما جای فروش ویلای چندصد میلیونی و ماشین صد میلیونی چندتا جلسه درست حسابی با مسئولین بانفوذ مملکت بذار بلکه یه چندجا شغل ایجاد کنی!!!! وگرنه با کمال احترام بگم ریاست نظام لیاقتشو با برقراری شغل پایدار توام با درامد کافی نشون میده نه....
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
1
هيچ وقت ماده 19 اجرا نميشه چون مسئولين محترم يه نون نمكي با اين كار فرما ها خوردن و ميخورن
دامپزشک 83
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
نظام دامپزشکی هم با دریافت حق نظام و در مقابل نداشتن هیچ بهره و منفعتی برای دامپزشکان بخش خصوصی را استثمار کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
چرا مسئله حقوق مسئولین فنی در یک استان بصورت کامل باپیگیری های مسئولین اون استان به صورت تمام کمال داده میشود ودر یک استان نه ؛!مسئله حقوق بیشتر به دلسوزی مسئولان دامپزشکی اون استان بستگی داره.انشالا که استان های کم کار با الگو گیری از مسئولین دلسوز استان های فعال حق مسئولین فنی رو بگیرند .پینوشت(استان قم ...تشکر فراوان از دکتر سرکشیکیان از مسئولین دلسوز شبکه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
1
سازمان دامپزشکی .............. سرمایه دار است چون اگر برایش منفعت نداشت ماده 19 را باطل نمیکرد همه چی شده پول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
سازمان دامپزشکی= ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
1
إز دكتر صفري متشكريم ايشان در قزوين ثابت كردود قويتين مدير استاني تستند و دامپزشكي رأي به أوج رساندنداتفاقا ايشان چون فردي سالم بوده و منافعي لا كارفرماها ندارند اينگونه إز منافع دامپزشكان دفاع مي كنند
مسئول فنی بهداشتی
|
United States of America
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
1
اقدام شجاعانه اعضای شورای مرکزی نظام دامپزشکی در درخواست اخراج مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان از جلسه را ارج مینهیم و به جامعه مسئولین فنی بهداشتی تبریک میگوییم.
همچنین از سخنان کوبنده رییس محترم سازمان نظام جناب آقای دکتر صفری حمایت و تشکر میکنیم.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
1
متاسفانه تمام مشکلات دامپزشکی کشور اعم از خصوصی و دولتی ناشی از قرار گرفتن زیر مجموعه وزارتخانه ای است که بساط درگیری نظام و سازمان را پهن کرده است و از این آب گل آلود در حال ماهیگیری (آنهم چه ماهی های درشتی) است وزارتخانه ای که در راس آن هیچ شناخت تخصصی از دامپزشک ندارد و شان و مرتبه علمی دامپزشک را اگر نگوییم کمتر ، بیشتر از دامپرور نمیداند و دامپزشکی را ابزار دامپروری کشور میداند . الان وضعیت معیشتی همکاران بخش خصوصی و دولتی دامپزشک بحرانی است و دوستان به جای مطالبه اصلی جایگاه دامپزشکی کشور از متولیان اینگونه به جان هم افتاده اند . مشکل وزارت جهاد کشاورزی است و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
1
سازمان دامپزشکی با عدم اجرای ماده 19 به کل جمعیت ایران دهن کجی کرده و سلامت مردم را به مسخره گرفته است انشاالله ...................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
1
وقتی مدیرکل سازمان دامپزشکی از مافوق خودش تبعیت نمی کنه و باهم تعامل ندارد ، به خدا اوج بدبختی سازمان هستش
از درون اختلاف داریم - مشکل داریم
ای کاش منحل بشه سازمان دامپزشکی
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
1
این رفتار با مسئولین سازمان دامپزشکی خیلی پیشتر از اینها میبایست اتفاق می افتاد. بعد از مدتها یک رفتار قاطع از دکتر صفری دیدیم. امیدوارم تداوم داشته باشه.
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
1
سلام .مشکلات دامپزشکی چه دولتی و چه خصوصی ریشه در نگاه دولت و وزارت خانه جهاد کشاورزی داره مطمینم غیر ممکنه مسوولین جهاد از انچه میگزره بی خبر باشن.ببینین اقای هاشمی در وزارت بهداشت واسه پزشک ها پرستارا چه کرد الان یه دکتر عمومی کمترین حقوقی که در مراکز استان میگیره کمتر از ده ملیون تومن نیست.اینجا دامپزشکی واسه جهاد بچه ناخلفه من مسوولی رو درسازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی نمیبینم که فکرهمکاران باشه.اصل لفظه همکار از نظر اون ها شرم اوره چون اصلا تو این حیطه کاری نکردن نمیدونن خبر ندارن.اگه راست میگن استعفا کنن به نشانه اعتراض در هردو سازمان استعفا کنن.
ناشناس
|
Finland
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
مردم ایرا ن پول میدهند که غذای سالم بخورند نه اینکه سازمان دامپزشکی ........................... کند
ناشناس
|
Finland
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
اوج بدبختی رشته دامپزشکی اینجاست که مدیرکل استان بگوید من اجازه نمیدهم حقوق بخش خصوصی از دولتی بالاتر برود
ناشناس
|
Finland
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
جواب ......... را به خدا و مردم واگذار کنید ... انشاالله
مسلم جباری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
باسلام بنده امریه دامپزشکیم چرا باید مجوز نیمه وقت ندن مگه من چقد حقوق میگیرم دارن دست مارو میبندن تا کی سکوت بابا تورا بفاطمه زهرا بس کنید واکسیناتور بدبخت داره زحمت میکشه برا ی لقمه نون چرا نمیزارید ماها کارکنیم
نظر شما
ادامه