کد خبر: ۳۳۱۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

اداره کل دامپزشکی استان گیلان از طریق سامانه الکترونیکی صدور پروانه تا کنون 53 پروانه فروش دارو و پروانه مسئول فنی شرکت پخش دارو صادر کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گیلان، «دکتر طاهره میرقشینی» رئیس اداره تشخیص و درمان در خصوص سامانه الکترونیکی صدور پروانه ها (Cert.ivo.ir) اظهار داشت طی هماهنگی انجام شده با شبکه های دامپزشکی شهرستانها، به ترتیب 45 پروانه فروش دارو و 8 پروانه مسئول فنی شرکت پخش استانی صادر شده است.

وی همچنین اعلام کرد که کلیه داروخانه های دامپزشکی واجد شرایط که تاکنون موفق به اخذ پروانه فروش نشده اند هر چه سریع تر جهت انجام مراحل ثبت نام به شبکه های دامپزشکی شهرستان مراجعه کنند.

شایان ذکر است استان گیلان در حال حاضر دارای 74 واحد داروخانه دامپزشکی و 9 شرکت پخش استانی است.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
0
مدیرکل محترم دامپزشکی گیلان از دستور موقت و تبعات استنکاف از آن مطلع هستند؟ یا تصور می کنند انفصال قطعی از خدمات دولتی ناشی از استنکاف از دستور موقت فقط شامل حال رییس سازمان دامپزشکی خواهد شد؟
امید
|
United States of America
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
1
2
در لاهیجان (گیلان) سه داروخانه دامپزشکی وجود دارد که هر سه آنها در یک خیابان هستند باید به گونه ای شود تا داروخانه ها در نقاط مختلف شهری و روستاهای پرجمعیت پخش شود تا دامدار به راحتی به دارو دسترسی داشته باشد
نظر شما
ادامه