کد خبر: ۳۳۱۵۰
 

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مرکز بررسی بیماری های دامی گلمکان در مشهد از دامپزشکی استان خراسان رضوی به عنوان یکی از مراکز پیشرو در زمینه دامپزشکی یاد کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مرکز بررسی بیماری های دامی گلمکان در مشهد، از اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی به عنوان یکی از مراکز پیشرو در زمینه دامپزشکی یاد کرد.

 «دکتر مسعود هاشم زاده» ضمن اظهار رضایت از فعالیت های انجام شده، اعلام داشت: استان خراسان رضوی از جمله استان های بزرگ و مرزی کشور است و لزوم رعایت تمام موارد بهداشتی دامپزشکی در آن ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی آنفلوآنزای پرندگان در کشور یادآور شد: با تلاش ادارات کل دامپزشکی استان ها و نیز همکاری اتحادیه و تشکل ها این بیماری در حال حاضر در کشور تحت کنترل است و با توجه به فعالیت ها و اقدامات مناسب اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، هیچ موردی از این بیماری در این استان به ثبت نرسیده است.

وی از مرکز بررسی بیماری های دامی گلمکان نیز به عنوان یکی از مراکز مهم بررسی بیماری های دامی در کشور نام برد و اعلام داشت: سازمان دامپزشکی کشور نیز مصمم است تا در اسرع وقت این مرکز ره اندازی شده و به بهره برداری برسد.

 
 
نظر شما
ادامه