کد خبر: ۳۳۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جانشين فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسايی انبار دپوی لوازم نگهداری حيوانات خانگی و کشف غذای فاسد و ديگر اموال قاچاق به ارزش 99 ميليارد ريال خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از میزان، «سرهنگ گلزاری» گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در مورد دپوی لوازم نگهداری حیوانات خانگی و غذای سگ و گربه تاریخ گذشته و قاچاق در شهریار، بررسی ها و تحقیقات پلیس در این راستا آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران، افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد این لوازم قاچاق از شهرهای غربی و جنوب غربی کشور به این منطقه منتقل و در شهریار دپو شده و قاچاقچیان قصد دارند در فرصتی مناسب این اموال را جابجا کرده و به فروش برسانند.

سرهنگ گلزاری بیان داشت: با شناسایی محل دپوی کالای قاچاق در شهریار، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار سوله، 11 هزار عدد انواع لوازم نگهداری حیوانات خانگی و غذای فاسد و تاریخ گذشته و دیگر اموال به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و برابر دستور مقام قضائی، محل مذکور نیز پلمب شد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهيم صدري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
0
لطفا نمونه ها رو بزارن كه مردم در جريان باشن و در خريد و به مصرف رسوندنش دقت كنن من دو تا تلفات داشتم كه تشخيص مصرف كنسرو الوده و تاريخ مصرف گذشته بود
نظر شما
ادامه