کد خبر: ۳۳۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر مسعود هاشم‌زاده» افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه با نهاد ریاست جمهوری کمیته نانو در سازمان شکل گرفته و با اجرای این تفاهم‌نامه فرآورده‌های مرتبط با نانو در سازمان ثبت خواهد شد ...



حکیم مهر - معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور از تشکیل کمیته نانو در سازمان دامپزشکی کشور خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر مسعود هاشم زاده» در حاشیه بازدید از مرکز بررسی بیماری های دامی گلمکان در مشهد و در تشریح آخرین تحولات و اقدامات سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه با نهاد ریاست جمهوری کمیته نانو در سازمان شکل گرفته و با اجرای این تفاهم نامه فرآورده های مرتبط با نانو در سازمان ثبت خواهد شد.

وی اعلام داشت: در زمینه بخش خصوصی، سیاست ها و ضوابط درمانگاه های بخش خصوصی تدوین شده و آخرین ویراش ها انجام شده و آماده ابلاغ هست.

دکتر هاشم زاده یادآور شد دستورالعمل جدید صدور پروانه آزمایشگاه ها آماده شده و نحوه همکاری بخش غیردولتی با آزمایشگاه های بخش دولتی تدوین و یک مرحله ابلاغ شده است و دستورالعمل دوم نیز در جهت توسعه همکاری ها با آزمایشگاه های بخش غیردولتی در حال ویرایش است که به محض اتمام ویرایش، ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد با بسترسازی لازم و ایجاد زمینه های فرهنگی، زمینه ایجاد و شکل گیری مرغ سایز نیز در کشور فراهم شود و با این کار شاهد تحول عظیمی در صنعت طیور باشیم.

هاشم زاده ضمن اظهار رضایت از نحوه کنترل تب برفکی در کشور با اجرای فازهای بهاره و پاییزه، خواستار اختصاص اعتبارات و پشتیبانی طولانی مدت از فعالیت های سازمان در این حوزه شد.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در خصوص آنفلوآنزای پرندگان نیز اظهار داشت: این بیماری از طریق پرندگان مهاجر وارد شده و کانون های موجود با جدیت سازمان و تعاونی ها کنترل شده است، ولی لازم است مرغداران رعایت مباحث بیوسکیوریتی را داشته باشند.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
با سلام
ایشان .................................
نظر شما
ادامه