کد خبر: ۳۳۲۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر


حدود 10 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به کارکنان اداره کل دامپزشکی استان ایلام پرداخت شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان دامپزشکی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: در 9 ماهه اول سالجاری مبلغ 9 میلیارد و 637 میلیون ریال وام قرض الحسنه به اعضای صندوق پرداخت گردید.

«جعفر رشیدی» افزود: صندوق قرض الحسنه کارکنان اداره کل دامپزشکی دارای 230 نفر عضو می باشد که در شش ماهه اول سالجاری حداکثر 2.5 برابر پس انداز اعضاء و تا مبلغ 150 میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت گردید و از ابتدای مهرماه سقف پرداخت به 160 میلیون ریال افزایش یافت است.

وی افزود: بابت پرداخت وام هیچ گونه کارمزدی از اعضاء دریافت نمی گردد و اعضاء دقیقاً همان مبلغ دریافتی وام را پرداخت می نمایند و از جمله محاسن صندوق که مبلغ پس انداز ماهیانه و اقساط از حقوق آنها می باشد.

رشیدی ادامه داد: در هنگام بروز مشکلات برای اعضاء و با همکاری و تعامل که در بین اعضاء و هیئت مدیره وجود دارد، نسبت به تخصیص وام به همکار نیازمند با اولویت اقدام خواهد شد.

پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بیش از 10 میلیارد و 300 میلیون ریال وام به اعضا، صندوق با کارمزد صفر درصد پرداخت گردد.

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
چرا الكي بزرگش ميكنيد اينكه هنر نيست همه ادارات همين كارو ميكنن از سپرده خودشون بهشون وام داديد بيايد ازشون سودم بگيريد!!!!!؟
ازشون سوال كنيد ..............................!!؟؟
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
در حال حاضر اکثر خانواده ها همچین صندوقی وجود دارد که مادر خانواده با چند همسایه ، فامیل و غیره ماهیانه پول جمع می کنند و هر ماه به یکی وام می دهد که این کار بزرگی نیست . اگر سازمان بتواند به کارکنان خودش همانند بانک ها وام خودرو ، مسکن و غیره با سود پایین بدهد هنر کرده است . همان گونه که مستحضرید همه پرسنل سازمان از طریق بانک کشاورزی حقوق می گیرند و متاسفانه بانک های کشاورزی کمترین حمایتی از این قشر که همه حسابشون در این بانک است می نمایند که بد نیست مسولین محترم با رایزنی و یا حتی تغییر بانک جهت واریز حقوق این مشکل را حل کنند . . . .
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
خوش به حال همکاران ایلام ، در کردستان همچین صندوقی وجود داشت اما متاسفانه ................. در حال از هم پاشیدن است .
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
اگه همین مقدار پول را هم پس انداز نمی شد.به انحا گوناگون از دست میرفت.در هر صورت نباید با دید منفی قضاوت نمود.بسیاری از همکاران با همین وام بعضی از مشکلاتشون حل شده است.
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
چرا در بعضی استانها اسم صندوق میاریم مدیر کل به هوا میپره
نظر شما
ادامه