کد خبر: ۳۳۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر



کارگاه آموزشی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با محوریت نمونه برداری در حوزه طیور با حضور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان و روسای شبکه های دامپزشکی شهرستان ها برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان، عملکرد همکاران در اقدامات پیشگیرانه آنفلوآنزا و بخصوص برگزاری مانور آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را در شهرستان های استان با شکوه و مسئولانه خواند و از آن ها تشکر کرد.

وی در خصوص آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان گفت: مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یک جنگ تلقی می شود و تاکید کردبه تنهایی نمی توان در مقابل این هجوم پیروز شد و تلاش همکاران در راستای هماهنگی بین دستگاه ها را لازم دانست.

سرپرست معاونت سلامت دامپزشکی استان نیز ضمن با اشاره به ارزیابی کلی عملکرد شهرستان ها در طرح های مرغ سایز و قطعه بندی مرغ تا کنون، رعایت هماهنگی و یکپارچگی را در بستر بوجود آمده از بحث آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یادآور شد.

در این جلسه دکتر عباس بدیعی، دارای بورد تخصصی طیور در سخنرانی خود در خصوص نحوه نمونه برداری صحیح از طیور و شرایط ارسال نمونه به آزمایشگاه و ... به بیان جزئیات پرداخت و پس از پرسش و پاسخ در میان همکاران آزمون علمی نیز بعمل آمد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
برای خیلی از دلسوزان کشور زمان تخصیص این اعتبارات مهمه اگر نزدیک به انتخابات باشه، دیگه
نظر شما
ادامه