کد خبر: ۳۳۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر



رئیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی در اعتراض به منتشرکنندگان شایعه جذام مرغی گفت: شایعات تمام‌نشدنی بازار مرغ، نوعی جنگ تجاری و رقابت ناسالم در بازار است و ازسوی کسانی مطرح می‌شود که از به هم‌ریختن بازار کشور منفعتی به جیب می‌زنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شهروند، «محمد یوسفی» با انتقاد از تأثیر شایعات تلگرامی به بدنه تولید کشور ادامه داد: سازمان دامپزشکی کشور باید علیه عده‌ای که این شایعات را پخش می کنند، اعاده حیثیت کرده و اعلام جرم کند. چگونه است که ٢ قطعه مرغ در فیروزکوه آنفلوآنزا می‌گیرد، عالم و آدم خبردار می‌شوند اما شایعه‌زدایی روند کندی دارد و مسئولان زمانی این شایعات را تکذیب می‌کنند که شاید دیر باشد و تبعات مالی برای فرآیند تولید داشته باشد.

مرغ همیشه روی آنتن است و می‌‌تواند از وزیر تا مردم عادی را قلقلک دهد. این جمله‌ای است که یوسفی برای اعتراض به شایعات تمام‌نشدنی و بی‌اساس بازار مرغ انتخاب کرد و افزود: عده‌ای سودجو از ارزانی و فراوانی مرغ ناراضی هستند و می‌خواهند با رقابت ناسالم و دروغ‌پراکنی بازار را از چنگ تولیدکنندگان داخلی خارج کنند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
بايد يک مشکل فرهنگي راحل کرد،وقتي صحبت مرغ هورموني ميشود مردم بجاي اينکه از کارشناس بپرسند حرف بقال را قبول ميکنند وقتي يک وزير ميگه فلان شرکت پول گرفته کارنکرده ،رييس شرکت را باهاش قرارمصاحبه ميذارند وميگه ماکارکرديم ،حالا مرغ جذامي هم روش،.....ما ايراني ها شايد متمدن بوديم ولي ملاک حال ماست .....
نظر شما
ادامه