کد خبر: ۳۳۳۲۴
 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان دامپزشکی کشور از راه اندازی 11 سامانه تخصصی الکترونیک مرتبط با فعالیت های این سازمان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر خالد خداویردی» روز یکشنبه در نشست دولت الکترونیک و محیط زیست در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: سازمان دامپزشکی تلاش دارد همه فعالیت های خود را به سمت الکترونیکی کردن ببرد و براین اساس اقدام های خود را آغاز کرده است.

وی راه اندازی سامانه دارویی بخش دامپزشکی را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: سامانه مذکور همه اطلاعات دارویی بخش دامپزشکی را رصد خواهد کرد و بدین ترتیب بانک اطلاعات دارویی این بخش ایجاد خواهد شد.

خداویردی به راه اندازی سامانه قرنطینه از سال 1388 اشاره کرد و گفت: در زمینه صدور گواهی های بهداشتی برای واردات محصولات دامی و ترانزیت آنها نیز سامانه ای تخصصی ایجاد شده است.

وی خواستار مساعدت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ادامه فعالیت شد.

نشست تخصصی دولت الکترونیک و محیط زیست امروز یکشنبه با حضور محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و رضا باقری اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات و نمایندگان وزارتخانه های جهادکشاورزی و نیرو، سازمان محیط زیست برای بررسی خوشه کشاورزی در دولت الکترونیک درمحل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزارشد.

 
 
نظر شما
ادامه