کد خبر: ۳۳۳۲۷
 

دومین جلسه دامپزشکان معین حوزه طیور استان اصفهان با حضور دامپزشکان معین، سرپرست معاونت سلامت دامپزشکی و رئیس اداره طیور و آبزیان به ریاست دکتر سید رضا موسوی رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و در محل سالن جلسات این اداره کل تشکیل گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر مرادی» سرپرست سلامت دامپزشکی استان با اشاره به وضعیت حاکم بر آنفلوآنزای فوق حاد در کشور، گفت: خوشبختانه جلسات و هماهنگی هایی که با دستگاه های متولی امر برگزار و تصمیمات اتخاذ شده مفید و مثمر ثمر بوده است، اما باید اذعان کرد که می توان حساب جداگانه‌ای بر روی دامپزشکان معین این حوزه و خوش فکری ایشان باز کرد.

رئیس اداره طیور و آبزیان ضمن تبیین فضای آنفلوآنزای بوجود آمده در جهان و کشور گفت: همیشه باید به دنبال راهکارهای گزارش گیری موثر بر پایه اصول مشخص شده بود و قطعا سهل الوصول ترین روش ها ما را به سرعت بیشتری در نیل به اهدافمان خواند رسانید.

به گفته رئیس اداره تشخیص و درمان این اداره کل، یکی از معضلات و چالش های بزرگ این کمیته بازسازی و مستحکم سازی حلقه ارتباطی میان کلینیسین ها و مرغداران است که در این راستا می تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی تاکید کرد: وظیفه اعتماد سازی در شرایط حاضر از اهمیت خاصی برخوردار است و در چنین شرایطی نقش بخش خصوصی پررنگ تر می شود که متاسفانه اگر نتوانند رسالت خود را به انجام برسانند، باید به دنبال سیستم یا کانال دیگری برای نیل به اهداف این بخش باشیم.

 
 
نظر شما
ادامه