کد خبر: ۳۳۳۲۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرج:
اگرچه پیش از این در خبرها اعلام شده بود که متهم به مراجع قضایی تحویل شده است، اما به گفته دکتر خدری این فرد متواری شده است ...
 

حکیم مهر- به منظور کسب جزئیات بیشتر از مرکز غیر مجاز درمانی حیوانات خانگی واقع در کرج که چند روز پیش شناسایی پلمپ شده و مالک آن به مراجع قضایی معرفی شده بود، به گفت و گویی کوتاه با رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرج پرداختیم.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار حکیم مهر، ضمن یادآوری اینکه این کلینیک دامپزشکی به صورت غیرمجاز در چهارراه طالقانی کرج در حال فعالیت بود، گفت: بلافاصله پس از مراجعه نیروهای نظارتی به محل و مشاهده تخلف، هماهنگی های لازم با اداره اماکن صورت گرفت؛ محل فعالیت این فرد پلمب و وی به دادگاه معرفی شد. چند روز پیش نیز حکم محکومیت وی به تحمل 6 ماه حبس اعلام شد، اما هم اکنون متهم متواری است.

«دکتر محمود خدری» با تاکید بر اینکه متهم فاقد پروانه معتبر بوده است، افزود: در زمان احضار، مشخص شد که وی اصلاً فاقد مدرک دکترای دامپزشکی است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرج تصریح کرد: این شخص در ابتدا ادعا کرد که دانشجوی دامپزشکی کیش است، اما بعد از پیگیری مشخص شد که کیش اصلاً دانشکده دامپزشکی ندارد. حتی یک مهر نیز با عنوان دکتر برای خود ساخته بود که در آن یک شماره نظام دامپزشکی جعلی درج شده بود. زمانی که علت استفاده از این شماره جعلی را سوال کردیم، در پاسخ ادعا کرد که تصور می کرده شماره دانشجویی همان شماره نظام است!

گفتنی است در گفت وگوی حکیم مهر با دکتر خدری، موضوع دخالت غیرمجاز افراد مختلف در امور درمانی دامپزشکی نیز مورد بحث قرار گرفت که با توجه به اهمیت موضوع، بنا داریم در آینده ای نزدیک و در پرونده ای جداگانه، با نظرخواهی از سایر کارشناسان این حوزه به آن بپردازیم.

 

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
6
ما که دکتریم عرضه نداریم یه مطب بزنیم درمان کنیم این بابا چه اعتماد به نفسی داشته بنظرم یه مدرک دکتری افتخاری دامپزشکی بهش بدن !از همین دانشگاه ازادیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
احسنت
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
3
0
دوست‌خوبمنون که گفته‌دکتری دانشگاه ازادی‌بدن. اگر‌که‌ایشون‌دولتی‌خوندن خودشون اذعان‌داشتن که عرضه‌کلینیک‌زدن هم‌ندارن و اینکه حداقل بچه‌های‌دانشگاه‌ازاد باعث‌پیشرفت دام کوچک و‌ ارتقا کلی دامپزشکی‌شدن و گرنه‌دامپزشکی مثل گذشته تو‌دام‌بزرگ و‌طیور‌خلاصه‌میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
کلینیک دام کوچک زدن عرضه نمی خواهد.تو تهران پر کلینیک های دام کوچک درب و داغون هست(نه همه کلینیک ها ).آزاد و سراسری هم نداره.بیشترشون زورکی باید از مریض پول بگیرن به زور زدن سرم و مولتی ویتامین به حیوان(حالا حیوان واقعا احتیاج داره یا نداره بحث جداگانه ای هست) پت شاپ و ....چون مجبورن تا یک درآمدی داشته باشن.خیلی پایه علمی مطرح نیست.خود یکی از مسول های نظام پزشکی اخیرا مصاحبه کرده بود که اکثریت درآمد کلینیک های دام کوچک به خاطر پت شاپه.عملا برخی از دوستان خود من با پایه علمی بسیار ضعیف کلینیک زدن و عملا فقط پت شاپه نه کلینیک و مجبور هستن وقتی مثلا دو یا سه تا بیمار دارن در روز از هر کدوم 100 تومن بگیرن.به هر طریقی که شده خرج اضافی برای صاحب حیوان می تراشند.البته باز تاکید میکنم که مجبورن و نمیشه از این افراد ایرادی گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
4
دانشگاه آزاد دانشگاه آزاده حالا هرچی میخاید تفسیرش کنید، .....................
دامپزشک دانشگاه شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
1
منظورم از عرضه نداشتن اینکه حوصله پیچ و خم گرفتن مجوز کلینیک ندارم وگرنه کلینکا که سگ فروشی هس تو پت شاپ این کارا عرضه نمیخواد.دامپزشکی بخاطر دانشگاه ازاد زمین خورده وسلام!!!
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
حقیقت سراییست آراسته؛ هوی و هوس گرد برخاسته
تو بینی، هرجا که برخاست گرد، نبیند نظر هرچه بیناست مرد.
وقتی میگیم دانشگاه ازادی توهینی به همکارهامون نیست بخصوص به فارغ التحصیلان قدیمی این دانشگاه که در عرصه دامپزشکی خدمات شایانی کردند و قابل تقدیر هستند.
ولی حقیقت اینه از سال 85 به اینور دانشگاه آزاد به بنگاهی برای ارائه مدرک در ازای پول تبدیل شد و ظرفیتهای بالا در مقابل فضای محدود اشتغال، جایگاه دامپزشکی کشور رو نزول داد و الانه هم که در ورطه نابودی قرار داده.
تا دانشگاه آزاد هست محال است مشکلات اشتغال دامپزشکی حل شود.
نظر شما
ادامه