کد خبر: ۳۳۳۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
به پاس فعالیت قابل تحسین سازمان دامپزشکی در حوزه خدمات الکترونیکی:
«دکتر محمود واعظی» با اهداء لوح تقدیری به «مهندس معصومه یوسفی»، از فعالیت‌های سازمان دامپزشکی کشور در توسعه دولت الکترونیک تقدیر کرد ...


حکیم مهر - در حاشیه نشست بررسی اتصال خوشه کشاورزی، محیط زیست و آب به شبکه دولت الکترونیک وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان دامپزشکی کشور تقدیر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «مهندس معصومه یوسفی» مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری اظهار داشت: سازمان دامپزشکی به عنوان متولی بهداشت دام و مواد غذایی با منشاء دامی، همواره از تاثیرگذارترین دستگاههای اجرایی در تامین امنیت غذایی بوده که به صورت کاربردی در فرایند اجرایی خود از فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده کرده به گونه ای که تا حد امکان نیاز به مراجعه متقاضیان نباشد.

وی افزود: سازمان دامپزشکی یکی از اولین سازمان هایی است که توانسته با عنایت پروردگار متعال و به مدد مسئولین امر، کلیه خدمات خود را به موقع و در تمام روزهای سال بدون تعطیلی و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان و انجام هزینه از طریق الکترونیکی به مردم ارائه نماید.

وی تصریح کرد: مجموعه خدمات تخصصی که توسط این سازمان از طریق الکترونیکی به مردم ارائه می شود تعداد 11 سامانه تخصصی به شرح زیر می باشد:

1- پایش و مراقبت بیماریهای دام

2- پایش و مراقبت بیماریهای طیور

3- پایش و مراقبت بیماریهای زنبور عسل و کرم ابریشم

4- پایش و مراقبت بیماریهای آبزیان

5- مدیریت نظارت بهداشتی دام و فرآورده های دامی

6- سامانه یکپارچه قرنطینه و امنیت زیستی

7- سامانه ردیابی و شناسایی هویت دام

8- سامانه تشخیص و درمان (خدمات دارو و درمان)

9- سامانه صدور مجوزهای بهداشتی

10- سامانه داشبورد دیجیتال مدیریتی

11- سامانه پرداخت آنلاین

گفتنی است در حاشیه جلسه بررسی اتصال خوشه کشاورزی، محیط زیست و آب به شبکه دولت الکترونیک که در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، «دکتر محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات لوح تقدیری به «مهندس معصومه یوسفی» مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان دامپزشکی کشور اهداء نمود.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
1
تبریک عرض میکنیم خدمت خانم یوسفی
انصافا باید تبریک گفت
ایشان و همکارانشان بدون ادعا خدمات دامپزشکی را متحول کردند
همینکه پس از سالها دامپزشکی نماد دولت الکترونیک گرفت برای همه سازمان کافیه
رویا عینی
|
Germany
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
1
سلام وعرض ادب خدمت خانم مهندس یوسفی مدیرکل محترم دفتر فناوری اطلاعات ،ارتباطات وتحول اداری صمیمانه ترین تبریکات بنده وهمکاران تحول اداری اداره کل دامپزشکی استان کردستان را به مناسبت این موفقیت چشمگیر پذیرا باشید. سرکار عالی وسایر همکاران محترم شما درسکانداری این حوزه بسیار پرتلاش وموثر وهسنید.امید که در اینده نیز همچنان مایه مباهات وشاهد موفقیت های بیشتر شما باشیم.با احترام عینی رییس اداره فاوای دامپزشکی استان کردستان
ناهيد كرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
1
تبريك فراوان خدمت خانم يوسفى عزيز
ايشون نماد تلاش، اميد، پشتكار و انرژى هستن
تنها مديركل خانم در سازمان، واقعا مايه افتخار همه مخصوصا خانمها هستن
به اميد موفقيت هاى بيشتر
دامپزشک
|
United States of America
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
صمیمانه این اتفاق ویژه را به جامعه دامپزشکی تبریک عرض می نمایم
نظر شما
ادامه