کد خبر: ۳۳۳۶۱
 

سی‌ویکمین آیین تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی روز دوشنبه 13 دی ماه 1395 در سالن همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار شد و از تولید کنندگان برتر حوزه کشاورزی و دامی کشور تقدیر به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در نشست تخصصی تولید کنندگان نمونه ملی بخش کشاورزی که با حضور «دکتر حسن رکنی» معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و «دکتر خالد خداویردی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی برگزار شد، تولیدکنندگان برتر در نشستی صمیمانه دغدغه های حوزه تولیدی خود را با مسئولین حاکمیتی در میان گذاشتند.

دکتر خداویردی در این مراسم ضمن اشاره به مسئولیت اجتماعی و ارتباط دولت با صنعت افزود: با توجه به موضوع مسئولیت اجتماعی که به دولت، افراد، صنعت و شرکت ها در ارتباط است و رابطه دولت و صنعت را هیچکس نمی تواند منکر شود و در این خصوص هم دستگاه های اجرائی و هم صنعت، مسئولیت ها و تعهداتی دارند.

وی ادامه داد: سازمان دامپزشکی کشور با اعتقاد راسخ به این اصل که معیار عملکرد و قدرت هر سازمان در ارائه خدمات است تمام سعی و تلاش سازمان دامپزشکی کشور در جهت ارائه خدمات برتر می باشد و بخش صنعت (حوزه دام و طیور) هم باید در راستای تحقق تولید بهتر و با کیفیت و ارائه به بازارهای داخلی و صادرات توجه لازم را داشته باشند و بهبود عملکرد در گرو همکاری متقابل می باشد.

معاون توسعه و منابع سازمان دامپزشکی در گفتگو با تولید کنندگان برتر دامی کشور و در پاسخ طرح سوالات و مشکلات توسط تولید کنندگان برتر حوزه دام و طیور در خصوص واگذاری امور تصدی گری به بخش خصوصی مطابق سیاست ها و تکالیف دولتی این سازمان بر اساس این الزام کلیه امور تصدی گری از جمله بخشی از واکسیناسیون دام را واگذار کرده لیکن در مورد واکسن های استراتژیک واکسیناسیون علیه بیماری شاربن و PPR  این سازمان هزینه واکسن را دریافت نمی کند و بصورت رایگان انجام می دهد.

دکتر خداویردی تصریح کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری در مورد واکسن تب برفکی پیگیری های لازم بعمل آورده و با درخواست این سازمان و تاکید کمیسیون کشاورزی آب و منابع و مصوبه کمیسیون تلفیق در برنامه ششم توسعه تامین اعتبار مورد نیاز تهیه واکسیناسیون دام پیش بینی لازم شده است.

در پایان این مراسم از سوی معاونت معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور،به پاس گرامیداشت فعالیت های ارزشمند تولید کنندگان برتر از این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

 
 
نظر شما
ادامه