کد خبر: ۳۳۳۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

نشستی به منظور بررسی و پیگیری روند واگذاری امانی برخی از آزمونها  به  آزمایشگاه های دامپزشکی  بخش غیردولتی و دستورالعمل آزمون های قابل واگذاری به آزمایشگاه ها، با حضور «دکتر مسعود هاشم زاده» معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور، در محل مرکز ملی تشخیص برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این نشست شیوه نامه ی جدید مربوط به نحوه ی واگذاری امانی برخی از آزمون های قابل واگذاری به بخش غیر دولتی و استفاده از خدمات آزمایشگاهی که هم اکنون در سازمان دامپزشکی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر هاشم زاده اظهار داشت: تا زمان ابلاغ رسمی شیوه نامه ی جدید، دستورالعمل ابلاغی قبلی به قوت خود باقیست و اجرای برنامه آزمونهای مقایسه ای بین آزمایشگاهی (C test )، همچنین شرکت در انجام آزمونهای PT خارجی و داخلی (مانند موسسه استاندارد ملی ایران) ضروری بوده و اقدامات لازم تحت نظارت ادارات کل استانها انجام خواهد شد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
با سلام
2سال هست که با کلمات بازی میشه
ماموریت از این استان به اون استان
فقط حرف , حرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
دوست عزیز انصاف را رعایت بفرمایید،خیلی کارهای ماندگاری در این خصوص انجام شده است ،فراموش نگردد که این فرآیند نیاز به یک پختگی و گذشت زمان دارد ولی نتایج آن در برخی از استانها کاملا مشهود می باشد،دست بچه های مرکز تشخیص سازمان واقعا درد نکند
نظر شما
ادامه