کد خبر: ۳۳۳۶۹
 

استاندار تهران بر افزايش تعداد ناظران دامپزشكي در مرغداري ها تاكيد كرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، «سيدحسين هاشمي» در جلسه شوراي استاني پيشگيري از آنفلوانزاي حاد پرندگان كه با حضور معاون وزير جهادكشاورزي و رييس سازمان دامپزشکي كشور برگزار شد، گفت:‌ هم افزايي، اراده و توجه به احساس مسئوليت امور سخت را به راحتي ممكن مي سازد .

وي با تشكر از مديريت و كنترل درست در مواجهه با بيماري هاي حاد طيور و پرندگان در استان افزود: ساماندهي مرغداري هاي سنتي و صنعتي بايد در دستور كار قرار بگيرد و در صورت رعايت نكردن اصول پروانه و مجوز در هر مرغداري، برخوردهاي قانوني انجام شود .

استاندار تهران ادامه داد: پايش مستمر بر وضعيت سلامت مرغ و طيور عرضه شده در فزوشگاه ها و محل هاي توزيع انجام شود .

هاشمي با تاكيد بر اهميت افزايش تعداد ناظران دامپزشكي در مرغداري ها گفت:‌ تهران پايتخت است و وقوع هر بحراني انعكاس خبر زيادي دارد و لازم است با همكاري سازمان دامپزشكي، علوم پزشكي و ورود فرمانداران با صدا و سيما به منظور افزايش سطح اطلاع رساني و مديريت افكار عمومي جامعه ارتباط لازم برقرار شود .

وي بر توجه ويژه به تخصيص اعتبارات در حوزه دامپزشكي تاكيد و تصريح كرد: با نزديك شدن به دهه فجر و ايام نوروز جلسات تنظيم بازار به منظور مديريت عرضه مرغ برگزارشود تا در ايام خاصي همچون نوروز شاهد كاهش عرضه نباشيم .

 

 

نظر شما
ادامه