کد خبر: ۳۳۳۷۳



یک شرکت تولید کننده انبوه حشرات برای مصارف بازار خوراک دام، سرمایه گذاری خود در بخش تکنولوژی پرورش حشرات برای مصارف خوراک دام را تا سقف 15.2 میلیون دلار افزایش داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کانال اطلاع رسانی انجمن صنایع خوراک دام ایران، با این مبلغ، کل سرمایه آنها از بخش خصوصی و عمومی به 37 میلیون دلار در طول 3 سال رسید. شرکت «وای ان سکت» این سرمایه اخیر را صرف افزایش ظرفیت هایش می کند. مقر اصلی این شرکت در فرانسه قرار دارد و پیشرو کارهای مقدماتی مهندسی در بزرگترین واحد حشرات در جهان است که ظرفیت تولید حداقل20 هزار تن پروتئین حشرات در یک سال را دارد.

مصوبه خوراک آبزیان 2017

کشورهای عضو اتحادیه اروپا این هفته طرح کمیسیون اتحادیه اروپا که بر اساس آن استفاده گسترده تر از پروتئین حشرات در خوراک دام، مجاز می باشد را تصویب کردند. رای گیری روز سه شنبه 13 دسامبر 2016 در جلسه کمیته دایمی اتحادیه اروپا و با موضوع گیاهان، حیوانات، غذا و خوراک دام انجام شد، هدف از آن شفاف سازی راههای استفاده از پروتئین حشرات در خوراک آبزیان از جولای سال 2017 بود.

اتوماسیون و سنسورهای مزارع پرورش آبزیان

محصول اصلی شرکت وای ان سکت در حال حاضر TMP (Tenebrio molitor protein) یک غذای پروتئینی ساخته شده از لارو کرم پرورشی است. تا امروز محصول TMP تنها پروتیینی است که وقتی جایگزین خوراک آبزیان شده، مزایای قابل توجهی را در رشد و سلامت حیوانات نشان داده است. این شرکت تکنولوژیهای لازم برای پرورش لارو حشرات را طراحی کرده است. اتوماسیون و نرم افزارهای لازم بر روی سنسورهای مزرعه برای حصول اطمینان از بالاترین استانداردهای سلامتی حشرات که در جهت ترویج رشد و حفظ سلامت حیوانات به عهده دارند، نصب شده اند.


نظر شما
ادامه