کد خبر: ۳۳۳۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: با همراهی کارکنان این اداره کل و بخش‌های زیرمجموعه، 370 تخته برای ارسال به مردم سوریه تهیه شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان، «حجت‌الاسلام رضا میرقاسمی» با اشاره به اقدام اداره کل دامپزشکی استان زنجان برای کمک به مردم مظلوم سوریه اظهار کرد: این اقدام در پی اعلام نیاز این مردم انجام شده است.

وی با تقدیر از همراهی همکاران اداره کل دامپزشکی استان زنجان برای همراهی در تهیه اقلام مورد نیاز مردم سوریه به ویژه شهر تازه آزاد شده حلب اضافه کرد: کارکنان کشتارگاه‌های طیور و آندیا هم در تامین کمک همکاری کرده‌اند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه کارکنان شرکت بسته‌بندی و توزیع خرم‌ پروتئین هم در کمک به مردم سوریه همراهی داشته‌اند، ادامه داد: در این راستا بیش از 9 میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری و اقدام به تهیه پتو شده است.

حجت‌الاسلام میرقاسمی افزود: با مجموع اعتبارات جمع‌آوری شده 370 تخته پتوی تهیه و در اختیار مسؤولان مربوطه قرار گرفته است تا زمینه ارسال آن‌ها به مردم سوریه فراهم شود.

وی تاکید کرد: مسؤولان مربوطه قول ارسال اقلام تهیه شده را به مردم مظلوم سوریه داده اند.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
1
0
آفرين بر کارکنان
گور خواب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
0
1
......................
نظر شما
ادامه