کد خبر: ۳۳۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور صبح امروز ضمن حضور در استانداری قم، با استاندار قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، صبح امروز رئیس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق مدیرکل دفتر مبارزه با بیماریهای طیور، مدیرکل برنامه و بودجه سازمان دامپزشکی کشور، همچنین مدیرکل دامپزشکی استان و مدیرکل جهاد کشاورزی استان قم با حضور در دفتر استاندار قم، با وی دیدار و گفتگو نمودند .

در این دیدار ابتدا دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشکر از استاندار قم، توضیحات مفصلی از بروز بیماری های طیور در کشور و سایر کشورهای جهان ارائه نمود.

وی ورود همه ارکان حکومتی را در خصوص مباحث دامپزشکی در جهت پیشگیری و انتقال بیماری ها  و مساعدت با این سازمان خواستار شده و در این راستا عنصر زمان را بسیار حیاتی برشمرد.

دکتر خلج در پایان  از تلاش های صورت گرفته توسط استاندار قم و مساعدت و پشتیبانی از دامپزشکی استان در این خصوص تقدیر و تشکر نمود .

سپس صادقی استاندار قم با تشکر از رئیس سازمان دامپزشکی کشور و تلاش های وی، اظهار داشت: در دریای پر تلاطم، همه مسئولیم و هرکس برخلاف منافع ملی و عمومی حرکت کند، خائن است.

وی با اشاره به ضرورت ترجیح منافع عمومی بر منافع فردی، اظهار داشت: خیلی از مشکلات با حاکمیت این نگاه حل خواهدشد.

استاندار قم افزود: وظیفه خود می دانم با کمال میل و با همه امکانات اعم از نیروی انتظامی، قضایی و... در خدمت شما باشم و مقام تشخیص را دامپزشکی می دانم.

در پایان، استاندار قم از تلاش های رفیعی مدیرکل دامپزشکی و طلایی مدیرکل جهاد کشاورزی استان قدردانی نمود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
انشالله خدا لطفش رو شامل حالمون کنه و ............................................... هست و خساراتش از جنگ چالدران و قرارداد ترکمنچای بیشتر بوده است..
نظر شما
ادامه