کد خبر: ۳۳۴۰۳
 

 «آیت ا... حسن عالمی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گردهمایی مسئولین نمایندگی ولی فقیه در ادارات کل دامپزشکی استان های کشور به ناظرین ذبح شرعی تاکید کرد در مساله نظارت، هیچ گذشتی نداشته باشند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی،  نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و نماینده مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه حکومت دین مدار داریم و خروجی این حاکمیت، بایستی مردم دین مدار باشد، گفت: مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان ها که نظارت بر کشتارگاه ها را بر عهده دارند باید به درستی به تمام معیارها و قواعد نظارت آگاهی داشته باشند زیرا غذای حلال و پاک از این طریق به مردم می رسد .

آیت ا... حسن عالمی تصریح کرد: در کنار سازمان همکاری های کشورهای اسلامی کامسک، موسسه اندازه شناسی و استاندارد سازمان کنفرانس اسلامی ( اسمیک) بوجود آمده و به بررسی کشورهای عضو کامسک می پردازد و نباید در بررسی های این گروه، کار نظارت، دچار خلل و اشکال باشد.

وی با بیان اینکه نظارت بر تولید غذای حلال یک وظیفه شرعی و الهی است؛ اظهار داشت: برای موفقیت در این امر، همکاری با مدیریت ها و کارشناسان دامپزشکی الزامی است و این همکاری ها بایستی روز به روز بیشتر گردد.

این مقام مسئول افزود: ناظرین ذبح شرعی در مساله نظارت هیچ گذشتی نداشته باشند و تمام مسائل فقهی و دستورات مراجع، به خصوص مقام معظم رهبری را جهت نظارت شرعی به کار بندند.

 
 
نظر شما
ادامه