کد خبر: ۳۳۴۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسدآباد گفت: یک واحد مرغ فروشی به علت تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و به پنج سال حبس تعلیقی محکوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر عادل بصیری» افزود: در بازید اکیپ های نظارت و بارزسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، تخلف این مرغ فروش مبنی بر عرضه و کشتار غیر مجاز در خارج از کشتارگاه صنعتی محرز شد.

وی با بیان اینکه کشتار دام و طیور در خارج از کشتارگاه ممنوع می باشد، گفت: با فروش و عرضه هرگونه فرآورده گوشتی طیور به‌ صورت فله جلوگیری به عمل آورده و با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد از مردم خواست از خرید گوشت قطعه‌بندی شده و فیله مرغ به ‌صورت فله یا با بسته ‌بندی بدون برچسب یا با برچسب بدون تایید دامپزشکی و از مراکز غیر مجاز، خودداری کنند و با تهیه گوشت مورد نیاز خود از مراکز مجاز و توجه به نوع بسته ‌بندی و داشتن برچسب مشخصات معتبر، ضامن سلامت خود و اعضای خانواده‌شان باشند.

17 واحد مرغ فروشی در اسدآباد فعال است.

شهرستان اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس شبکه تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
1
با این بدبخت مغرضانه برخورد شده است ... در تبریز ............. مرغ - بوقلمون - اردک - غاز و.. در خیابان تربیت و درب گجیل بصورت فوری و فوتی در انظار عمومی ذبح و فروخته می شود ... شما کجای کارید !!!!!!!!
رامین
|
Saudi Arabia
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
درود بر شرف قاضی حکم دهنده
نظر شما
ادامه